Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Warszawa: USŁUGI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ZDM
Numer ogłoszenia: 231085 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, 6290667,8909211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ZDM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ZDM Sprzątanie pomieszczeń, mycie okien, pranie firanek i zasłon, pranie wykładzin dywanowych w obiektach ZDM przy ul. Chmielnej 120, 12A, 124, ul. Gołdapskiej 7, ul. Wiejskiej 11, ul. Mokotowskiej 55, Mokotowskiej 67A, ul. Pełczyńskiego, pawilon przy pl. Grzybowskim. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 211.000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1 980,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pt. 1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pt. 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2.1 spełniają łącznie. 2. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy (Kodeks Pracy). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób /Wymagane uprawnienia 1. / Pracownicy sprzątający/ 12 osób / stosowne przeszkolenie w zakresie BHP 2. / Pracownicy sprzątający - dzienni/ 2 osoby / stosowne przeszkolenie w zakresie BHP 3. / Pracownicy nadzoru nad osobami sprzątającymi/ 2 osoby / stosowne przeszkolenie w zakresie BHP Uwaga: Wyżej wymienione osoby będą przeznaczone do: 12 - osób do sprzątania pomieszczeń w obiektach ZDM, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia; 2 - osoby do dziennego serwisu do sprzątania w salach konferencyjnych, sekretariacie oraz pomieszczeniach plombowanych oraz posiadających system monitoringu w budynkach przy ul. Chmielnej 120, 12A,124; 2 - osoby do nadzoru nad osobami sprzątającymi. Stosowne przeszkolenie w zakresie BHP należy potwierdzić odpowiednimi zaświadczeniami o odbyciu takiego szkolenia. Zgodnie z art. 211 ust 1 Kodeksu Pracy (Dz.U.1998r nr 21 poz. 94 z póź. zm.) - przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy jest podstawowym obowiązkiem pracownika. W szczególności pracownik jest obowiązany znać przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, brać udział w szkoleniu i instruktażu z tego zakresu oraz poddawać się wymaganym egzaminom sprawdzającym. 2.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 3.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp 3.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 3.3. Informację o osobach, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień (zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu BHP) 3.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego; 3.6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.7. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty - za okres jak w zdaniu poprzednim. 3.8. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.1. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 3.2., 3.4, powinny być złożone przez każdy podmiot. 6.2. Podmioty zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: Data: 03/12/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:00 Zarząd Dróg Miejskich - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, sala konferencyjna
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





