Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Kowala: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TRABLICE
Numer ogłoszenia: 231067 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kowali , Kowala 105a, 26-624 Kowala, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6101760, fax. 0-48 6101760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TRABLICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Trablice na odcinku 410 mb . Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: 1. Wykonanie koryta 2. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych wraz z warstwą odsączającą 3. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca gr. 5 cm i warstwa ścieralna gr. 4 cm 4. Umocnienie poboczy żwirem (pospółką) gr. 10 cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty o podobnym zakresie , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót o specjalnośći drogowej (bez ograniczeń) , 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie ,że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 5) wykaz usług zrealizowanych w przeciągu 5 lat o podobnym charakterze , oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 6). dokumenty określające status firmy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - upoważnienie do podpisywania dokumentów-o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów 7). wykaz narzędzi i urządzeń , które wykorzystane będą do wykonywania niniejszego zamówienia, 8). polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) wykaz robót wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat , przed wszczęciem postępowania , a jeśli okres ten jest krótszy to w tym okresie; 1. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt. 1,2,3,4,6,i,8 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt . 2,6, niniejszej specyfikacji składa następujące dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 4.1. Nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4.2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4.3. Nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że uzyskał zwolnienie lub odroczenie lub rozłożenie na raty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-624 Kowala . Kowala 105A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kowali , sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej wraz z placami składowymi w leśnictwie Żohatyn
- Przebudowa dróg powiatowych: nr 1325L km 16+890 do 22+707 odcinek Fiukówka - Krzywda, nr 1343L km 0+009 do 3+608 Stary Patok - Radoryż Kościelny
- "Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka - Zagość - Skorocice - Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka - Kowala od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb"
- Remont ulic Ireny i Podhalańskiej w Komorowie
- Budowa pętli autobusowej, skrzyżowanie ulic Nowe Osiedle, Poznańska i Wodna w Kicinie
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 1400 od drogi powiatowej 1186T do drogi powiatowej 1176T w Koniecznie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.