eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Znak sprawy ZP-2151-15/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Koszalin: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Znak sprawy ZP-2151-15/2012.
Numer ogłoszenia: 231055 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie , ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Znak sprawy ZP-2151-15/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie zostało podzielone na trzy części: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodną z postanowieniami SIWZ. I część: ZAKUP I DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WIRTUALIZACYJNEGO WRAZ Z WDROŻENIEM I ROZBUDOWĄ SERWERÓW. Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem) na własny koszt przedmiot zamówienia do Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin. W zakres zamówienia wchodzi także wdrożenie przedmiotu zamówienia na miejscu u Zamawiającego przez producenta lub certyfikowanego do tego przez producenta partnera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. II część: ZAKUP I DOSTAWA SERWERA, STANOWISKA MULTIMEDIALNEGO, ZASILACZA UPS, SZAFY SERWEROWEJ I PRZEŁĄCZNIKA SIECIOWEGO. Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem) na własny koszt przedmiot zamówienia dla jednostek wskazanych poniżej: a) serwer aplikacyjno - bazodanowy - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Jasna 3, 78-500 Drawsko Pomorskie; b) stanowisko multimedialne - w ilości, 1 sztuka dla Sądu Rejonowego w Kołobrzegu, ul. Katedralna 13, 78-100 Kołobrzeg; c) zasilacz awaryjny UPS - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Białogardzie, ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard; d) szafa serwerowa - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Białogardzie, ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard; e) przełącznik sieciowy - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Białogardzie, ul. lipowa 1, 78-200 Białogard. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ. III część: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH (UTM). Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem) na własny koszt przedmiot zamówienia dla jednostek wskazanych poniżej: a) urządzenie sieciowe - kompleksowy system zabezpieczeń (UTM) - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Koszalinie, ul. Gen. Wł.Andersa 34. b) urządzenie sieciowe - kompleksowy system zabezpieczeń (UTM) - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Jasna 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.20.00.00-0, 32.42.00.00-3, 32.32.20.00-6, 48.82.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi łącznie 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100). I część zamówienia - wysokość wadium 1 200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) II część zamówienia - wysokość wadium 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) III część zamówienia - wysokość wadium 1 200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) W przypadku złożenia oferty na całe zadanie wadium należy wnieść łącznie w kwocie 4 400,00 PLN. Wadium należy wnieść do dnia 08 listopada 2012 r., godz. 11:00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia: - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (przy składaniu oferty na część I zamówienia) - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (przy składaniu oferty na część II zamówienia) - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (przy składaniu oferty na część III zamówienia) Przy składaniu oferty na całe zadanie: Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    przy składaniu oferty na I część zamówienia: - Wykonawca przedkłada aktualny certyfikat ISO 27001 bądź równoważny; przy składaniu oferty na II część zamówienia - dla serwera aplikacyjno-bazodanowego: - dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia, - oświadczenie, że w przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego, - oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp; - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1a (składając ofertę na I część zamówienia), 1b (składając ofertę na II część zamówienia) lub 1 c (składając ofertę na III część zamówienia). - zaakceptowany projekt umowy- załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WIRTUALIZACYJNEGO WRAZ Z WDROŻENIEM I ROZBUDOWĄ SERWERÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WIRTUALIZACYJNEGO WRAZ Z WDROŻENIEM I ROZBUDOWĄ SERWERÓW. Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem) na własny koszt przedmiot zamówienia do Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin. W zakres zamówienia wchodzi także wdrożenie przedmiotu zamówienia na miejscu u Zamawiającego przez producenta lub certyfikowanego do tego przez producenta partnera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SERWERA, STANOWISKA MULTIMEDIALNEGO, ZASILACZA UPS, SZAFY SERWEROWEJ I PRZEŁĄCZNIKA SIECIOWEGO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem) na własny koszt przedmiot zamówienia dla jednostek wskazanych poniżej: a) serwer aplikacyjno - bazodanowy - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Jasna 3, 78-500 Drawsko Pomorskie; b) stanowisko multimedialne - w ilości, 1 sztuka dla Sądu Rejonowego w Kołobrzegu, ul. Katedralna 13, 78-100 Kołobrzeg; c) zasilacz awaryjny UPS - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Białogardzie, ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard; d) szafa serwerowa - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Białogardzie, ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard; e) przełącznik sieciowy - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Białogardzie, ul. lipowa 1, 78-200 Białogard. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH (UTM).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy (wraz z rozładunkiem) na własny koszt przedmiot zamówienia dla jednostek wskazanych poniżej: a) urządzenie sieciowe - kompleksowy system zabezpieczeń (UTM) - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Koszalinie, ul. Gen. Wł.Andersa 34. b) urządzenie sieciowe - kompleksowy system zabezpieczeń (UTM) - w ilości 1 sztuka, dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Jasna 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.