Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Jarosław: Remont budynków PWSZ w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 230956 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza , ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, faks 016 6244612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków PWSZ w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Należy zrealizować roboty remontowo-budowlane, w budynkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Jarosławiu. Budynki usytuowane są na działce nr ewid. 1048/21 położonej przy ul. Czarnieckiego 16 w Jarosławiu. Szczegółową charakterystykę zamówienia podano specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz na załączonych rzutach remontowanych pomieszczeń. Przedmiot zamówienia ujęto w 2-ch zadaniach: Zadanie nr 1:Remont budynku Domu Studenckiego Nr 2 Zadanie nr 2:Remont budynku dydaktycznego J-4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych -Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe. Do udziału w postępowaniu przetargowym zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj: - Potencjał kadrowy - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk kierowniczych na budowie, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4.Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru robót. 5.Spełniają wymogi określone w SIWZ Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1.Ofertę należy złożyć -wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem-załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2 do oferty-wg wzoru; 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa-załącznik nr 3 do oferty; 4.Zaakceptowany -parafowany lub podpisany-każda zapisana strona przez oferenta - osobę podpisującą ofertę- Projekt umowy-załącznik nr 4 do oferty-wg wzoru; 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 5 do ofert; 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 6 do oferty; 7.Kosztorys ofertowy szczegółowy przygotowany na podstawie SIWZ, Specyfikacji Technicznej i przedmiaru robót-załącznik nr 7 do oferty; 8.Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej-załącznik nr 8 do oferty; 9.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie-załącznik nr 9 do oferty; 10.Oświadczenie wykonawcy o podzleceniu części zakresu w ujęciu rzeczowym i finansowym robót będącego przedmiotem zamówienia podwykonawcom. W oświadczeniu należy podać zakres robót będący przedmiotem zamówienia, które wykonawca będzie wykonywał osobiście, a które będzie podzlecał podwykonawcom-załącznik nr 10 do oferty-wg wzoru;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwszjar.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16,
Rektorat, dział gospodarczo-inwestycyjny, parter, pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział gospodarczo-inwestycyjny, parter, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1:Remont budynku Domu Studenckiego Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wymianę podłóg, - wymianę skrzydeł drzwiowych, - obniżenie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych, - remont węzła sanitarnego i wykonanie nowej łazienki, - roboty wykończeniowe korytarza, - roboty malarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2:Remont budynku dydaktycznego J-4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wymianę posadzki, - wykucie otworów drzwiowych i montaż stolarki drzwiowej, - montaż przyborów sanitarnych - umywalki, zlew, - podejścia instalacji, - wykonanie utwardzonego dojazdu, - wykonanie odpływów kanalizacyjnych, - roboty malarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1704R Wiązownica - Radawa - Wola Mołodycka
- Opracowanie dokumentacji dla potrzeb budowy tężni solankowej na części działki nr 3119/60 obr 4 Jarosław wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Budżet obywatelski"
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Jarosław - wyk. dok. technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1726R ul. Grodziszczańska od skrzyżowania z ul. Bandurskiego
- REMONT ELEWACJI Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ I ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI BUDYNKU WYDZIAŁU INŻYNIERII TECHNICZNEJ PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWNYCH W JAROSŁAWIU
- Remont drogi powiatowej Nr 1618R Kisielów - Cieszacin Mały w km 0+750 - 1+950 (1,2km)
- "Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu"
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont piwnic hali w Modlnicy, gm. Wielka Wieś - DE-dzp.272-241/25
- Remont tarasu Biblioteki Przyrodniczej Zespołu Dydaktyczno - Bibliotecznego ul. Gronostajowa 7 Kraków na terenie Kampusu Odnowienia 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Wykonanie robót budowlanych w budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie, obejmujących:1) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż, 2) remont klatki schodowej.
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.