eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa materiałów biurowych na potrzeby realizowanych projektów międzynarodowych w modułach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 23089

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Katowice: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektów międzynarodowych w modułach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, do kontaktów: mgr Stanisław Król - kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, fax 032 257 74 99, e-mail: ks@sulu.ae.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.ae.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 52 poz. 16227 z 09.03.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 4457,65 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektów międzynarodowych w modułach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, ul. 1 Maja 50. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na potrzeby projektów międzynarodowych w modułach: Moduł I - artykuły biurowe na potrzeby projektu \Promocja równych szans\ w ramach działania 1.6. Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Moduł II - Artykuły biurowe na potrzeby pozostałych projektów międzynarodowych. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: Artykuły biurowe na potrzeby projektu \Promocja równych szans\ w ramach działania 1.6. Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 12.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VECTOR Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 24, 40-019 Katowice, woj. Polska/Śląskie. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 5524.12 Oferta z najniższą ceną: 5524.12 / oferta z najwyższą ceną: 5524.12 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: Artykuły biurowe na potrzeby pozostałych projektów międzynarodowych. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 12.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VECTOR Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 24, 40-019 Katowice, woj. Polska/Śląskie. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 5529.23 Oferta z najniższą ceną: 5529.23 / oferta z najwyższą ceną: 6093.38 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Moduł I - artykuły biurowe na potrzeby projektu \Promocja równych szans\ w ramach działania 1.6. Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.