Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Zawiercie: SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
Numer ogłoszenia: 23088 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, fax 032 6721971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU w ilości i asortymencie określonym w załaczniku nr 4 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100 ). Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.02.2008r. do godziny 10.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się w kasie Starostwa Powiatowego w Zawierciu lub przelewem na rachunek bankowy: BANK OCHRONY ŚRODOWISKA BOŚ O/ Katowice 18 1540 1128 2001 7144 4875 0007 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wadium w formie innej niż pieniądz wykonawca musi złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kasie Starostwa Powiatowego w Zawierciu nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna jest w poniedziałek 8:00 -14:00, od wtorku do piątku w godzinach 7:00 - 13:30 W przypadku innych niż pieniądz form, wadium musi być precyzyjnie określone, kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji i zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadku wystąpienia sytuacji przewidzianych przez zamawiającego; należy tez określić wysokość kwoty gwarancji i jej termin ważności. Podobnie w przypadku poręczeń musi być precyzyjnie określone, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas, a także wskazanie, co jest przedmiotem poręczenia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Oferta powinna zawierać: 1.wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji), 2. oświadczenie wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji), 3. dokumenty określone w pkt. 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. certyfikat ISO 9001 dla wkładów do drukarek 5. certyfikat ISO 14001 dla wkładów do drukarek 6. charakterystyki produktu dla tuszy do drukarek, zgodne z dyrektywą unijną 67/548/EWG i 199/45/EC , 7. raporty z testów wydajności wkładów laserowych do drukarek monochromatycznych mierzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 - raport powinien być zgodny z wzorem raportu zawartym w normie. 8. Wykonawca przedstawi dożywotnią gwarancję na wkłady laserowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.zawiercie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT ZAWIERCIAŃSKI Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych (pokój 309) ul. Sienkiweicza 34 42-400 Zawiercie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych /pokój 309/ Starostwa Powiatowego w Zawierciu, ulica Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w IV kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa dwóch sztuk zasilaczy awaryjnych UPS dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i etykiet do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze Ilość zadań: 11
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i elektroinstalacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów archiwizacyjnych
- SVA/4620-507/2025: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.