Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Libiąż: Dowóz uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chrzanowie - etap II
Numer ogłoszenia: 230764 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny , ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, faks 032 6277338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/libiaz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chrzanowie - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Dowóz uczniów niepełnosprawnych na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chrzanowie - etap II Wspólny słownik zamówień (CPV): 60100000-9; usługi w zakresie transportu drogowego, 60130000-8; usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Kategoria usług 2Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług przewozowych, dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne oraz z powrotem po zajęciach, najkrótszą z możliwych tras, w okresie od września do 21 grudnia 2012 roku (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), zgodnie z harmonogramem przewozów, sporządzanym według planu zajęć szkolnych. W trakcie przewozu Zamawiający zapewni opiekę osoby pełnoletniej nad uczniami niepełnosprawnymi dojeżdżającymi do SOSz-W w Chrzanowie.Poniższa tabela zawiera zestawienie liczby uczniów podlegających dowozowi wraz ze wskazaniem ich stopnia niepełnosprawności, miejsca zamieszkania oraz placówki, do której są dowożeni. Lp.Dowóz do placówkiStopień niepełnosprawnościMiejsce zamieszkania ucznia1.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Chrzanowie, ul. Paderewskiego 51 uczeńUpośledzenie umysłowe w stopniu znacznym Libiąż2.1 uczeńUpośledzenie umysłowe w stopniuumiarkowanymŻarki3. 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanymLibiąż4.1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanymLibiąż5.1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniulekkimLibiąż6.1 uczeń Upośledzenie umysłowe stopnia lekkiegoŻarki7.1 uczeńNiepełnosprawności sprzężone: upośledzenie umysłowe stopnia umiarkowanego, niepełnosprawność ruchowaŻarki8.1 uczeńUpośledzenie umysłowe Libiąż9. 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym Libiąż10. 1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone autyzm i upośledzenie umysłoweLibiążRAZEM:10 uczniów +opiekun W trakcie realizacji usługi w przypadku indywidualnych zmian godzin zajęć szkolnych należy kontaktować się z Miejskim Zespołem Administracyjnym w Libiążu - Wydział Organizacyjny.Trasa przewozu obejmie średnio ok. 81 km dziennie:dowóz: Libiąż - Żarki - Chrzanów,powrót: Chrzanów - Żarki - Libiąż, Usługa przewozowa obejmie około 79 dni (od września do 21 grudnia), Szacowana ilość osób objętych przewozem - 10 uczniów i opiekun = 11 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany:przebiegu trasy, co uzależnione jest od obecności przewożonego ucznia, a tym samym dostosowaniu trasy przejazdu do jak najkrótszej - optymalnej. ilości uczniów objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy (np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia). Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia może odbyć się przy pomocy pojazdu o odpowiednim stanie technicznym, sprawnego i dopuszczonego do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym (należy dołączyć kopię dowodu rejestracyjnego), spełniającego wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanego wg potrzeb. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom miejsca siedzące.Wykonawca w cenie 1 km (brutto) powinien ująć wszystkie dodatkowe koszty m.in.: ubezpieczenie pojazdu i dzieci, postoje, zapewnienie innego pojazdu o podobnych danych technicznych w przypadku awarii, oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci) oraz wszystkie inne koszty związane z należytym utrzymaniem pojazdu.Wykonawca w celu zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym, powinien posiadać telefon komórkowy.Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w pojeździe, zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania pasażerów w pojeździe. Wykonawca powinien w czasie trwania umowy dbać o czystość i porządek w pojeździe.Zalecane jest dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia (warunkami przewozu).Rozliczenia za wykonywaną usługę dokonywane będą miesięcznie. Wynagrodzenie w każdym miesiącu stanowić będzie iloczyn ilości faktycznie przejechanych i potwierdzonych km oraz stawki za jeden km (średnio ok. 81 km dziennie)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wymagana przez ustawę z dnia 6 września2001r. o transoprcie drogowym ( tj. Dz.U. z 2007r. Nr125, poz.874 z późn.zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika.Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem Nr 1 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach: urzędowa zmiana stawki podatku VAT,zmiana maksymalnej wartości umowy, związana z niewielkim (ok. 15%) zwiększeniem ilości km lub dni, która była niemożliwa do przewidzenia (ilość km i dni podana była jako wartość około), zmiana maksymalnej wartości umowy, podyktowana możliwością zwolnienia środków finansowych zaangażowanych w umowie, które nie zostaną zrealizowane umową z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż pokój nr 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2025/2026 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Chełm
- "Dowóz i odwóz dzieci szkolnych / uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych / szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.