eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › dostawa pojazdu- mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Cekcyn: dostawa pojazdu- mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 230739 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, fax. 052 3364087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojazdu- mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pojazdu): 1)rok produkcji - 2008 (fabrycznie nowy), 2)przystosowanie do przewozu 9 osób (razem z kierowcą), z rozkładem miejsc 3+3+3, 3)aluminiowe składane podjazdy dla wózka inwalidzkiego, 4)system kotwiczenia wózka inwalidzkiego, 5)kolor: srebrny, 6)napęd: 4x4, 7)pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach, 8)silnik: Diesel z turbosprężarką i intercoolerem: a. pojemność skokowa do 2 500 cm3 (nie mniej niż 2 000 cm3) w technologii common rail, b. moc min.: min. 110 - 120 KM, 9) skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa, 10) średnie zużycie paliwa max. do 9,5l/100km, 11) rozstaw osi min. 3410 mm, 12) wspomaganie układu kierowniczego, 13) regulacja kolumny kierowcy, 14) regulacja świateł, 15) obrotomierz, 16) ogrzewanie tylniej szyby, 17) czujniki parkowania z tyłu, 18) lusterka regulowane i podgrzewane elektrycznie, 19) ABS lub systemy równoważne, 20) LSD - mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, 21) poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu, 22) drzwi boczne odsuwane z prawej i lewej strony, 23) tylne drzwi uchylane na boki, 24) podłoga ze sklejki wodoodpornej pokrytej wykładziną PCV, antypoślizgową, 25) tkaninowe wykończenie ścian bocznych całego przedziału pasażerskiego, 26) II i III rząd niezależnych 3 foteli z regulowanymi oparciami, zintegrowanymi zagłówkami oraz trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, 27) elektryczne regulowanie szyby, 28) klimatyzacja manualna, 29) radioodbiornik z CD i MP3 + min. 4 głośniki, antena, 30) zabezpieczenie przeciwkradzieżowe fabryczne (np. immobilizer) 31) dodatkowe zabezpieczenie przeciwkradzieżowe - autoalarm, 32) centralny zamek, 33) koła 195/70 R15, 34) okresy gwarancyjne (minimalne): a. gwarancja mechaniczna - 3 lata, b. gwarancja powłoki lakierniczej - 3 lata,, c. gwarancja na perforacje nadwozia - 6 lat, 35) komplet opon zimowych - 4 szt, 36) gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe, 37) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi, 38) dostawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie województwa kujawsko-pomorskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie pobiera wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą dokonania oceny spełniania warunków ubiegania się o zamówienie jest oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty - wzór oferty stanowi zał. nr 1 do SIWZ, 2)Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4)Zezwolenie lub licencja, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniającego jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 6)Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością (referencje bezpośredniego inwestora lub protokoły odbioru, faktury, itp). Przez podobne rozumie się dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (zał. nr 4). 7)Zaakceptowane i uzupełnione Zasadnicze postanowienia umowy (stanowiące zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 3 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, pokój nr 24,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.