Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Koszalin: Dostawę oprogramowania antywirusowego na realizację I etapu projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu uczniów koszalińskich szkół
Numer ogłoszenia: 230739 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych , ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oprogramowania antywirusowego na realizację I etapu projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu uczniów koszalińskich szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Licencja(sztuk) Nośniki(sztuk) Program antywirusowy z trzyletnią aktualizacją 50 50 2) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału metodą spełnia-niespełnia na podstawie weryfikacji wymaganych dokumentów, określonych w pkt 8 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III, ( w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie-Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, I piętro, pokój 13..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie-Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, I piętro, pokój 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu uczniów koszalińskich szkół, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- "Wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze elektroenergetycznym w obiektach budowlanych PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz pilnych robót elektroenergetycznych".
- Przebudowa DW 173 w m. Ostrowice
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa detalicznych ilości paliw płynnych dla pojazdów egzaminacyjnych Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.