eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Świadczenie usług w zakresie Przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu medycznego , laboratoryjnego i technicznego zainstalowanego w SP ZOZ Nowe-Miasto n/P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Nowe Miasto: Świadczenie usług w zakresie Przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu medycznego , laboratoryjnego i technicznego zainstalowanego w SP ZOZ Nowe-Miasto n/P
Numer ogłoszenia: 230726 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie Przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu medycznego , laboratoryjnego i technicznego zainstalowanego w SP ZOZ Nowe-Miasto n/P.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu medycznego , laboratoryjnego i technicznego zainstalowanego w SP0 ZOZ Nowe-Miasto n/P. 1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem (zadania). 2.Kod wspólny słownika zamówień : 50400 1)zadanie nr 1 -Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i chirurgicznych oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 504200000-5 - , 2)zadanie nr 2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 50400000 -9 , 3)zadanie nr 3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń rentgenowskich oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 50421200-4 , 3.Opis przedmiotu zamówienia przeznaczonego w celu wykonania usługi wymieniona w poz. 2 i jego minimalna-gwarantowana ilość została przedstawiona w formularzach asortymentowo - cenowych . 4.Konserwacja urządzeń i sprzętu medycznego polegać będzie na : 1)utrzymaniu w stałej sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń wymienionych załącznikach nr 3, 4 i 5 poprzez a)prowadzenie okresowych przeglądów zgodnie z przedstawionym harmonogramem załącznik nr 8 SIWZ, b)wykonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń i sprzętu medycznego przez cały okres trwania umowy. W przypadku napraw urządzeń wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wykaz i cenę części zamiennych zużytych do naprawy po najniższych dostępnych cenach hurtowych lub detalicznych. 2)Naprawa - remonty aparatury i sprzętu medycznego wymienionego w załącznikach nr 3 , 4 i 5 odbywać się będzie poprzez pisemne zlecenie naprawy wystawione przez upoważnionego pracownika sekcji Sprzętu i Aparatury Medycznej SP ZOZ . Urządzenie winno być naprawione w terminie uzgodnionym z zamawiającym . 3)Każdorazowe wykonanie usług serwisowych będzie uzgadniane z zamawiającym oraz potwierdzone na firmowej karcie pracy wykonawcy zawierającej nazwę urządzenia ,miejsce instalacji , numer fabryczny i datę wykonania usługi. 4)Usługi wymienione w ppkt 1) powinny być wykonywane przy użyciu narzędzi i materiałów wykonawcy w siedzibie zamawiającego z wyjątkiem uzasadnionej sytuacji ,w której zachodzi potrzeba zabrania urządzenia lub sprzętu medycznego do siedziby wykonawcy. 5)Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć części zamiennych do konserwacji sprzętu i aparatury medycznej. 6)W ramach prowadzonych konserwacji wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego wystawienia Świadectw dopuszczających urządzenia do pracy. 5.Cena usług serwisowych powinna zawierać koszty dojazdu pracowników , ewentualny koszt transportu urządzenia do naprawy , koszt materiałów, urządzeń i narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu i konserwacji , koszt wystawienia świadectw dopuszczających urządzenia i sprzęt medyczny do pracy bez kosztów części zamiennych użytych do naprawy . 6.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 7.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną ,o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 i pkt 5 ustawy. 8.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ,o której mowa w art.36 ust.2 pkt 7 ustawy. 9.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 10.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania jako oddzielne części- np. składając zapytanie , protest należy wskazać jakiej części dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał czynności związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy lub posiada odpowiednie uprawnienia. 11.Wykonawca musi posiadać wszystkie konieczne uprawnienia do dokonania przeglądu technicznego i konserwacji wymienionych urządzeń medycznych - załącznik nr 10. W przypadku zadania nr 3 wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające ,że jest autoryzowanym serwisem mogącym wykonać to zadanie lub posiada odpowiednie uprawnienia. 12.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu ,o których mowa w art 36 ust 2 pkt 8 ustawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy Ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz : a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia*, b)dysponuję(my)potencjałem technicznym oraz przedkładamy w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia*, c)dysponuję (my) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkładamy w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego*, d)przedkładamy w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia* oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, (* niepotrzebne skreśl) 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń aktualnych dokumentów ,informacji potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Sprawdzenie wymaganych warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu i wymaganych przez Zamawiającego w pkt.6 niniejszej SIW zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym należy załączyć: a)Wypełniony i podpisany formularz cenowy , b)Oświadczenie , że Wykonawca spełnienia wymagania wynikające z art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2008 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155)- składa: - aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu; - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający wymaga : a)wykazu wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 9 ,wykazu potencjału kadrowego posiadającego uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia -załącznik nr 10 SIWZ . Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać , że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia odpowiadające wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że usługi zostały należycie wykonane 5.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia : a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia . 6.Parafowany i załączony do oferty harmonogram przeglądów konserwacyjnych. 7.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumaczy przysięgłych na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 8.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ 26-420 Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 po wpłacie 30 zł na konto Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym nr k-ta 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ 26-420 Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 budynek administracji-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to zawiera takie urządzenia jak : Respiratory ,Aparaty do znieczulenia ogólnego ,Elektrokardiografy itp. Wartość zadania wynosi : 98.460,39 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to zawiera takie urządzenia jak : Autoklawy ,Destylatory wody, Wytwornice pary , Wózki do przewożenia chorych itp. Sprzęt. Wartość zadania wynosi : 51.150,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń rentgenowskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to zawiera urządzenia i aparaturę RTG w postaci : Uniwersalnego zestawu RTG typ SONIALVISION 100 do ogólnej diagnostyki i radiografii typu telekomando z cyfrowym systemem obróbki obrazu Digitex Pro (DAR - 3000 )oraz statywem BR-120M Wartość zadania wynosi : 51.698,83 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 59.40.00.00-9, 50.42.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.