Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Rajgród: dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 230710 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza , ul. Szkolna 24, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, tel. 086 2721478, fax. 086 2721478.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp_w_rajgrodzie.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Rajgrodzie w ilości 70000 litrów w okresie od 05/11/2008 do 30/09/2010 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.0 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 91.00.00.0 - Paliwa 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym: 1. posiadają świadectwo jakości oleju opałowego, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5. zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert, 7. zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag, 8. złożą komplet wymaganych dokumentów, 9. spełniają warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. kompletną i podpisaną ofertę wg załącznika Nr 1, 2. aktualny (zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z wyżej wymienionego dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Oferenta, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Opis lub zaświadczenie musi zwierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Oferenta. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej przez każdego z partnera konsorcjum odrębnie. 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Oferenta lub przewidzianą prawem zgodę właściwego Urzędu Skarbowego na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidzianą prawem zgodę właściwego ZUS na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 7. Oświadczenie Oferenta, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuje się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie. 8. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert. 9. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag. 10. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu. 11. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się Oferent występujący jako konsorcjum, zobowiązany jest on do przedłożenia, oprócz dokumentów wymienionych wyżej, umowę konsorcjum określającą: - wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, - określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia, - wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem % udziału w realizacji zamówienia), - oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, - stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, - określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum) - zakaz rozwiązywania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie uczestników konsorcjum, - zakaz zmiany uczestników konsorcjum, Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Oferenta za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Oferent składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.) W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp_w_rajgrodzie.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Rajgrodzie
19-206 Rajgród
ul. Szkolna 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Rajgrodzie 19-206 Rajgród ul. Szkolna 24 pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Całodobowo i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe oraz mycie samochodów .
- Zakup i dostawa paliwa płynnego na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
- Dostawa paliw ciekłych i gazowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego używanego w jednostkach Politechniki Warszawskiej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.