Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Rokiciny: Bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON oraz benzyny Pb95 do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Rokiciny.
Numer ogłoszenia: 2305 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON oraz benzyny Pb95 do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Rokiciny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON oraz benzyny Pb95 do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Rokiciny. Zadanie Nr 1 - bezgotówkowy zakup oleju napędowego w ilości ok. 32 000,00 litrów. Bezgotówkowy zakup oleju napędowego dokonywany będzie na stacjach paliw należących do Wykonawcy, ze względów ekonomicznych oraz eksploatacyjnych stacja do tankowania nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego na więcej niż 13 km. Olej napędowy powinien spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 z 2008). Zamawiający dopuszcza możliwość użycia kart paliwowych, jeśli zostaną one wydane przez Wykonawcę bezpłatnie. Rozliczenia finansowe dokonane w formie bezgotówkowej odbywać się będą na podstawie faktur wystawionych każdorazowo po dokonaniu zakupu oleju napędowego z terminem płatności 14 dni. W/w paliwo będzie kupowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadach tankowania do pojazdów lub zbiorników przenośnych (np. kanistrów). Zakup oleju napędowego dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na stacji paliw Wykonawcy z uwzględnieniem stałego rabatu zaproponowanego w formularzu cenowym. Zadanie Nr 2 - bezgotówkowy zakup benzyny Pb95 w ilości ok. 3 000,00 litrów Bezgotówkowy zakup benzyny Pb95 dokonywany będzie na stacjach paliw należących do Wykonawcy, ze względów ekonomicznych oraz eksploatacyjnych stacja do tankowania nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego na więcej niż 13 km. Benzyna Pb95 powinna spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 z 2008). W/w paliwo będzie kupowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadach tankowania do pojazdów lub zbiorników przenośnych (np. kanistrów). Zamawiający dopuszcza możliwość użycia kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę bezpłatnie. Rozliczenia finansowe dokonane w formie bezgotówkowej odbywać się będą na podstawie faktur wystawionych każdorazowo po dokonaniu zakupu benzyny Pb95 z terminem płatności 14 dni. Zakup benzyny Pb95 dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na stacji paliw Wykonawcy z uwzględnieniem stałego rabatu zaproponowanego w formularzu cenowym..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnej koncesji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wymaganą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy. 3. oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bezgotówkowy zakup oleju napędowego w ilości ok. 32 000,00 litrów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezgotówkowy zakup oleju napędowego dokonywany będzie na stacjach paliw należących do Wykonawcy, ze względów ekonomicznych oraz eksploatacyjnych stacja do tankowania nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego na więcej niż 13 km. Olej napędowy powinien spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 z 2008). Zamawiający dopuszcza możliwość użycia kart paliwowych, jeśli zostaną one wydane przez Wykonawcę bezpłatnie. Rozliczenia finansowe dokonane w formie bezgotówkowej odbywać się będą na podstawie faktur wystawionych każdorazowo po dokonaniu zakupu oleju napędowego z terminem płatności 14 dni. W/w paliwo będzie kupowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadach tankowania do pojazdów lub zbiorników przenośnych (np. kanistrów). Zakup oleju napędowego dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na stacji paliw Wykonawcy z uwzględnieniem stałego rabatu zaproponowanego w formularzu cenowym...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: bezgotówkowy zakup benzyny Pb95 w ilości ok. 3 000,00 litrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezgotówkowy zakup benzyny Pb95 dokonywany będzie na stacjach paliw należących do Wykonawcy, ze względów ekonomicznych oraz eksploatacyjnych stacja do tankowania nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego na więcej niż 13 km. Benzyna Pb95 powinna spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 z 2008). W/w paliwo będzie kupowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadach tankowania do pojazdów lub zbiorników przenośnych (np. kanistrów). Zamawiający dopuszcza możliwość użycia kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę bezpłatnie. Rozliczenia finansowe dokonane w formie bezgotówkowej odbywać się będą na podstawie faktur wystawionych każdorazowo po dokonaniu zakupu benzyny Pb95 z terminem płatności 14 dni. Zakup benzyny Pb95 dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na stacji paliw Wykonawcy z uwzględnieniem stałego rabatu zaproponowanego w formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028 (2)
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- "Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Wykonawcy"
- Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.