eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWYKONANIE NAPRAWY TYNKÓW I CZAPEK KOMINÓW ORAZ WYMIANA ORYNNOWANIA DACHU W HOTELU ASYSTENCKIM POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ PRZY AL. ARMII KRAJOWEJ 36 B W CZĘSTOCHOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Częstochowa: WYKONANIE NAPRAWY TYNKÓW I CZAPEK KOMINÓW ORAZ WYMIANA ORYNNOWANIA DACHU W HOTELU ASYSTENCKIM POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ PRZY AL. ARMII KRAJOWEJ 36 B W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 230576 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAPRAWY TYNKÓW I CZAPEK KOMINÓW ORAZ WYMIANA ORYNNOWANIA DACHU W HOTELU ASYSTENCKIM POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ PRZY AL. ARMII KRAJOWEJ 36 B W CZĘSTOCHOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE NAPRAWY TYNKÓW I CZAPEK KOMINÓW ORAZ WYMIANĘ ORYNNOWANIA DACHU W HOTELU ASYSTENCKIM POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ PRZY AL. ARMII KRAJOWEJ 36 B W CZĘSTOCHOWIE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ ZAWARTY W ZAŁĄCZONEJ DO SIWZ DOKUMENTACJI OBEJMUJĄCEJ: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, SPECYFIKACJĘ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT, PRZEDMIAR ROBÓT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 233/2007 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Posiadanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako: zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. dwóch zamówień polegających na remoncie lub wykonaniu obróbki blacharskiej przy powierzchni dachu min. 300 m2 (podana wielkość powierzchni odnosi się po pojedynczego zamówienia). 3. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punkcie poprzedzającym w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w siwz, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów, oświadczeń określonych w siwz, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentu z pkt. 1.3., to Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych przez siebie zamówień polegających na remoncie lub wykonaniu obróbki blacharskiej przy powierzchni dachu 300 m2, z podaniem zakresu robót wchodzących w zakres zamówienia z wyszczególnieniem branż oraz remontowanej powierzchni, z podaniem miejsca realizacji oraz daty realizacji rozumianej jako podanie dat dziennych (dzień, miesiąc i rok) rozpoczęcia i zakończenia robót oraz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia objęte wykazem zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 69 pok. 33, 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 69 pok. 28, 42-200 Częstochowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.