Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-29
Wolsztyn: DOSTAWA WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA KRIOGENICZNEGO I BUTLI NA GAZY MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH DLA SP ZOZ WOLSZTYN PN/24/2011
Numer ogłoszenia: 230555 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 73 00, 347 73 63, faks 068 3842590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA KRIOGENICZNEGO I BUTLI NA GAZY MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH DLA SP ZOZ WOLSZTYN PN/24/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego i butli na gazy medyczne i niemedyczne wraz z sukcesywną dostawą gazów medycznych i technicznych dla SP ZOZ Wolsztyn - PN/24/2011 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dostawę wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego, zgodnego z Dyrektywą 93/68 EWG, o pojemności całkowitej nie mniejszy niż 3500 litrów, nie starszego niż 2001 r. zgodnie z parametrami granicznymi przedstawionymi w załączniku nr 2, jego zainstalowanie, przekazanie do użytkowania (uruchomienie), dokonanie wymaganych przepisami prawa niezbędnych zgłoszeń i odbiorów technicznych, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia, prawidłowej eksploatacji, dostarczenia książki eksploatacyjnej i księgi rewizyjnej urządzenia technicznego - załączyć do oferty b) dzierżawa butli na gazy medyczne i niemedyczne, zgodne z przyjętymi normami w ilościach oraz asortymencie i na zasadach określonych zgodnie z załącznikiem nr 3 c) wraz z sukcesywną dostawą gazów medycznych i nie medycznych w ilościach oraz asortymencie określonym zgodnie z załącznikiem nr 3 d) wymagany okres dzierżawy 36 miesięcy. e) W ramach umowy Wykonawca zobligowany będzie do demontażu istniejącego zbiornika. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zbiornika. a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w cenie oferty na dzierżawę zbiornika uwzględnił wszelkie koszty związane z jego dostawą, transportem, uruchomieniem, przekazaniem do użytkowania, dokonaniem wymaganych przepisami prawa zgłoszeń i odbiorów technicznych, przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia do prawidłowej eksploatacji. c) Zamawiający wymaga aby wraz z przekazaniem zbiornika do eksploatacji Wykonawca przekazał niezbędny do jego prawidłowej eksploatacji osprzęt (a w szczególności parownicę atmosferyczną oraz system telemetrii). d) Protokolarne przekazanie zbiornika wraz z wymaganym osprzętem do eksploatacji nastąpi w terminie maksymalnie do 30 dni od daty podpisania umowy. e) Do obowiązków Wykonawcy w ramach zawartej umowy należeć również będzie: - dbanie o właściwy stan techniczny zbiornika przez cały okres eksploatacji - dokonywanie okresowych przeglądów zgodnie z wymaganiami narzuconymi przez producenta zbiornika oraz UDT - zapewnienie właściwego serwisu - dokonywanie napraw zbiornika oraz jego konserwacja o ile producent narzucił takie wymogi f) Wymagania dotyczące gwarancji: - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na dzierżawiony zbiornik wynosił 36 miesięcy liczonych od daty przekazania zbiornika do użytkowania - w ramach gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy techniczne oraz bezpłatne naprawy w czasie trwania umowy dzierżawy, - wszystkie naprawy dokonywane będą zgodnie z wymaganiami UDT - w ramach udzielonej gwarancji wykonawca ponosić będzie wszelkie koszty związane z zakupem i montażem części zamiennych i dojazdów. - Zamawiający wymaga, czasu reakcji serwisu (rozumianego jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego) na zgłoszenie awarii nie dłuższego niż 12h od momentu zgłoszenia awarii, - Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił możliwości zgłaszania awarii 24 h/dobę przez 365 dni w roku, - Zamawiający wymaga usunięcia ewentualnych awarii zbiornika w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. g) Zamawiający wymaga aby wszystkie oferowane i dostarczane gazy medyczne i niemedyczne miały minimum 6 miesięcy ważności od daty dostawy. h) Pozostałe wymagania dotyczące dzierżawy i dostawy gazów zostały szczegółowe określone w załączniku nr 3 do niniejszej siwz. 5. Informacje dodatkowe: 5.1. Aktualnie SP ZOZ Wolsztyn dzierżawi zbiornik ciśnieniowy pionowy, typ 33VCSP -18 D2 wraz z parownicą FEROX, który zostanie zdemontowany na koszt Wykonawcy. 5.2. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą zobligowany będzie do zamontowania zbiornika wraz z całą instalacją w tym samym miejscu, w którym aktualnie znajduje się używany zbiornik. Miejscem zamontowania zbiornika jest teren należący do SPZOZ mieszczący się w Wolsztynie na ulicy Wschowskiej 3. 5.3. W przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek przeróbek, poprawek w montażu zbiornika oraz jego instalacji w celu prawidłowego funkcjonowania Wykonawca będzie zobligowany do pokrycia tych kosztów. W związku z powyższym zaleca się przed złożeniem oferty dokonania wizji lokalnej na miejscu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.11.00 - Argon 24.32.11.15 - Acetylen 44.61.51.00 - Stalowe zbiorniki ciśnieniowe 39.22.62.10 - Butle .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga załączenia do oferty aktualną koncesję, licencję lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają ich posiadania od Wykonawcy w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie kryterium spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli wykonawca w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje usługi i dostawy o podobnym charakterze tj. wykaże się realizacją co najmniej 2 zamówieniami których przedmiotem była dzierżawa zbiornika kriogenicznego wraz z dostawą gazów medycznych i technicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 300.000,00 zł każda. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie co najmniej 2 cysternami przystosowanymi do przewożenia gazów medycznych ciekłych dysponowania co najmniej 2 samochodami przystosowanych do przewożenia butli na gazy medyczne i niemedyczne Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w rozdziale VI pkt 5,6,7, na zasadzie spełnia, nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania co najmniej dwoma osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami, które wykorzystywane będą do realizacji usługi, legitymujących się aktualnymi zaświadczeniami ADR (międzynarodowa konwencja dotycząca drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych) dla kierowców i pojazdów przewożących materiały niebezpieczne Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w rozdziale VI pkt 5,6,7, na zasadzie spełnia, nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
a) dla zbiornika: deklaracja CE, zgodnie z Dyrektywą 93 68 b) dla wyrobów medycznych, tj. dwutlenku węgla medycznego: potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej lub Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracja zgodności CE z wymogami Dyrektywy Rady 93/42/EEC oraz normą zharmonizowaną PN-EN 13485:2004, Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie Dyrektywy 93/42 EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów c) dla produktów leczniczych, tj. tlen medyczny ciekły, sprężony, podtlenek azotu: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, każdego z osobna, wydane przez Ministra Zdrowia; zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Nadzoru Farmaceutycznego-dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę; dokument potwierdzający czystość oferowanego tlenu medycznego - nie mniej niż 99,5%. d) dla gazów technicznych zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane gazy techniczne będące przedmiotem zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru b) wypełnione i podpisane załączniki nr 2 (parametry graniczne zbiornika) lub dokument sporządzony wg jego wzoru c) wypełniony formularz stanowiący załącznik nr 3 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy lub dokument sporządzony wg jego wzoru d) wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty. e) dostarczenia książki eksploatacyjnej i księgi rewizyjnej urządzenia technicznego -dla zbiornika f) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, g) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawek podatku vat. W takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie, natomiast do niej zostanie doliczony podatek vat w obowiązującej wysokości. 2. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie w terminie 2 dni powiadomić pisemnie Zamawiającego o okolicznościach stanowiących podstawę sporządzenia aneksu do umowy. W przypadku, o którym mowa w niniejszym § wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie Zamawiającego, aneks zacznie obowiązywać z dniem podpisania przez strony. 3. Wydłużenie terminu realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych (dostaw) może nastąpić wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności w przypadku działania siły wyższej. W takim przypadku wykonawca niezwłocznie, pisemnie zawiadomi Zamawiającego o powyższych okolicznościach przedstawiając dowody potwierdzające zaistnienie powyższych okoliczności oraz wskaże proponowany termin dostawy. Nowy termin realizacji zostanie ustalony przez strony. 4. Wydłużenie terminu realizacji całej umowy może nastąpić w przypadku, gdy w ciągu 36 miesięcy od daty podpisania umowy nie zostanie ilościowo zrealizowany cały jej przedmiot umowy. W takim przypadku Zamawiający powiadomi o tym fakcie wykonawcę. Umowa w takim przypadku może zostać przedłużona do czasu jej całkowitego zrealizowania nie dłużej jednak niż na okres kolejnych 12 miesięcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2011 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego z dzierżawą zbiornika o pojemności 3 000 l - 4 000 l oraz gazów medycznych wraz z dzierżawą i transportem butli dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Zakup i sukcesywna dostawa gazów medycznych w podziale na zadania
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Dostawa gazów medycznych w zbiornikach i butlach wraz z ich najmem.
więcej: Argon »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.