eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Sekcji Rehabilitacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju w postaci- laser biostymulacyjny wraz ze skanerem szt. 1, - magnetronic z osprzętem szt. 1, - aqavibron z zamkniętym obiegiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Busko-Zdrój: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Sekcji Rehabilitacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju w postaci: - laser biostymulacyjny wraz ze skanerem szt. 1, - magnetronic z osprzętem szt. 1, - aqavibron z zamkniętym obiegiem wody szt. 1, - aparat do krioterapii ciekłym azotem wraz z dodatkowym zbiornikiem szt. 1, - stół do kinezyterapii szt. 1, - osprzęt do UGUL- a szt. 1 - aparat do elektroterapii szt.1, - diatronic szt. 2, - stół rehabilitacyjny szt. 5, kod według CPV 33100000-1, CPV 33155000-1.
Numer ogłoszenia: 230545 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Sekcji Rehabilitacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju w postaci: - laser biostymulacyjny wraz ze skanerem szt. 1, - magnetronic z osprzętem szt. 1, - aqavibron z zamkniętym obiegiem wody szt. 1, - aparat do krioterapii ciekłym azotem wraz z dodatkowym zbiornikiem szt. 1, - stół do kinezyterapii szt. 1, - osprzęt do UGUL- a szt. 1 - aparat do elektroterapii szt.1, - diatronic szt. 2, - stół rehabilitacyjny szt. 5, kod według CPV 33100000-1, CPV 33155000-1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Sekcji Rehabilitacji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju w postaci: - laser biostymulacyjny wraz ze skanerem szt. 1, - magnetronic z osprzętem szt. 1, - aqavibron z zamkniętym obiegiem wody szt. 1, - aparat do krioterapii ciekłym azotem wraz z dodatkowym zbiornikiem szt. 1, - stół do kinezyterapii szt. 1, - osprzęt do UGUL- a szt. 1 - aparat do elektroterapii szt.1, - diatronic szt. 2, - stół rehabilitacyjny szt. 5, kod według CPV 33100000-1, CPV 33155000-1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - zgodnie z punktem VI ppkt. 1 SIWZ. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z punktem VI ppkt 3 SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków wymaganych jeśli Wykonawca załączy do oferty przetargowej Referencje z podaniem wartości wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia nie mniejszej niż załącznik nr 1 - 50.000,00 zł oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli załączy do oferty przetargowej co najmniej 3 tego referencje dotyczące dostaw sprzętu medycznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji referencji przestawionych przez Wykonawcę w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia ich rzetelności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji o wartości mniejszej niż załącznik nr 1 - 50.000,00 jeżeli zostaną one wystawione przez tego samego Odbiorcę dla Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat i będą dotyczyły przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji od kilku różnych Odbiorców o wartości mniejszej niż wymagane przez Zamawiającego, takie referencje będą traktowane jako brak ich złożenia. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty przetargowej wykaz wykonywanych dostaw - załącznik nr 4 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy (każda strona załącznika.) c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zgodnie z punktem VI ppkt. 2 SIWZ. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty przetargowej oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty. d) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 28 - 100 Busko - Zdrój woj. świętokrzyskie strona: www.zoz.busko.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej 28 - 100 Busko-Zdrój ul. Bohaterów Warszawy 67. Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.