Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-29
Tarnów: Środki czystości
Numer ogłoszenia: 230467 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości 1. Drobny sprzęt do sprzątania 2. Szczotki 3 Mop płaski 4. Mopy kolorowe 5. Drobny sprzęt medyczny 6. Urządzenia elektryczne, worki do odkurzacza, Szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszyn 7. Drobny sprzęt pomocniczy 8. Artykuły kuchenne 9. Materiały i pasmanteria 10. Materiały eksploatacyjne dla szwalni 11. Drabiny 12. Specjalistyczny sprzęt do sprzątania: ścierki 13 Specjalistyczny sprzęt do sprzątania, mopy , uchwyty wiadra.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 39.54.20.00-3, 39.71.34.30-6, 19.43.51.00-5, 39.22.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dane techniczne i opis urządzenia wystawiony przez producenta dla Zakres 6 poz. 1 i poz. 5. Dokumenty wystawione przez producenta, potwierdzające wytrzymałość dla 250 cykli w pralnicy profesjonalnej (Zakres 3 poz.1, Zakres 4 poz.1).Kartę Techniczną wydaną przez producenta (Zakres 3 poz. 1; zakres 4 poz. 1; Zakres 12 poz. 1-8.) Instrukcje czyszczenia i prania (Zakres 12 poz. 1-8 i Zakres 13 poz.17-21 i poz.28 i 29). Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment w Zakresie nr 8 poz. 1-43 posada dokumenty dopuszczające dany produkt do kontaktu z żywnością. Dokument wystawiony przez producenta zawierający: dane techniczne materiału w tym: gramaturę i gatunek. (Zakres 9 poz. 1). Deklaracja zgodności oznaczoną znakiem CE (Zakres 11 poz. 1). Próbki: mopa (po 1 szt. do każdej pozycji- Zakres 3 poz.1, Zakres 4 poz.1); ścierek (po 1 szt. do każdej pozycji- Zakres 12 poz.1-8) - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 3)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena pomniejszona o podatek VAT obowiązuje przez okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT, zmiana w tym zakresie obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów i nie wymaga podpisania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Logistyki Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178A,33-100 Tarnów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Szpitala Wojewózkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178A, 33-100 Tarnó.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.10.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt do sprzątania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mop płaski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop płaski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mop kolorowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop kolorowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenia elektryczne, worki do odkurzacza, Szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia elektryczne, worki do odkurzacza, Szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt pomocniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły kuchenne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły kuchenne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały i pasmanteria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i pasmanteria.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.51.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały eksploatacyjne dla szwalni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne dla szwalni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.43.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drabiny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabiny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.50-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania: ścierki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania: ścierki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania: mopy , uchwyty, wiadra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt do sprzątania: mopy , uchwyty, wiadra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- dostawa zestawów do biopsji pod neuronawigację oraz markerów do neuronawigacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Przegląd, czyszczenie, dezynfekcja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Wymiana posadzek na I piętrze Zespołu Szkół Technicznych w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa środków higieny, zestawów przyborów do konserwacji obuwia, oraz zestawów przyborów do utrzymania higieny osobistej (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
więcej: Bawełna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.