Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Szprotawa: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA DOŻYWIANIE OSÓB W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA W PUNKTACH -STOŁÓWKACH
NA TERENIE GMINY SZPROTAWA W FORMIE KATERINGU
Numer ogłoszenia: 230459 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Krasińskiego 23, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 376 32 30, faks 068 376 26 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA DOŻYWIANIE OSÓB W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA W PUNKTACH -STOŁÓWKACH NA TERENIE GMINY SZPROTAWA W FORMIE KATERINGU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy codziennej dostawy w dni robocze do punktów - stołówek na terenie gminy Szprotawa ciepłych posiłków (w tygodniu: trzy dni - dwa dania obiadowe, dwa dni - jedno danie obiadowe), w celu dożywiania dzieci do 7 roku życia, uczniów do czasu ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej, osób znajdujących się w trudnej sytuacji, w szczególności osób samotnych, w podeszłym wieku, chorych lub niepełnosprawnych w ramach programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania w formie kateringu. Dostawa posiłków dla około 290 osób dorosłych ma odbywać się codziennie w dni robocze przez ok. 252 dni tj. od 04. 01. 2010r. do 31. 12. 2010r. oraz dla dzieci codziennie w dni robocze przez ok. 231 dni tj. od 04.01.2010r. do 31.12.2010r. z uwzględnieniem przerw obowiązujących w trakcie roku szkolnego dla około 250 dziecI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.038,00 zł. słownie: sześć tysięcy trzydzieści osiem złotych 3.Dostawca wnosi wadium: 1.1.w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie nr konta: 50 9657 0007 0010 0148 0222 0001 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku ZamawiającegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami 6.spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ 3.parafowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do posiadanej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.umowy (własności, dzierżawy, najmu, porozumienia) dotyczące punktów - stołówek, w których będą przygotowywane - wydawane posiłki obiadowe. 3.decyzje o dopuszczeniu pojazdów w zakresie dowozu posiłków obiadowych. 4.umowa na odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych. 5.potwierdzenie posiadania odrębnego pojazdu przeznaczonego do wywozu odpadów pokonsumpcyjnych. 6.wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia (do wykazu należy dołączyć - książki kontroli sanitarnej pojazdów przewożących posiłki) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 SIWZ. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1.informacje na temat pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia - załącznik nr 5 SIWZ 2.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług - załącznik nr 7 SIWZ 3.oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl (BIP - przetargi OPS).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Krasińskiego 23
67-300 Szprotawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Krasińskiego 23 67-300 Szprotawa (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla gminy Szprotawa.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50kW na dachu dworca autobusów w Szprotawie wraz z magazynem energii
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





