To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Czerwonak: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku świetlicy z zagospodarowaniem terenu - Centrum wsi Kicin - Etap I
Numer ogłoszenia: 230408 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192668 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 61 6544204, faks 61 8120270.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku świetlicy z zagospodarowaniem terenu - Centrum wsi Kicin - Etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych planowany do wykonania - nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski - obejmuje w szczególności: 1) Budynek świetlicy - branża budowlana: a) roboty ziemne: b) fundamenty: z bloczków betonowych gr. 25 cm oraz gr.30 cm, c) trzpienie: żelbetowe, zbrojenie: pręty gładkie, żebrowane, d) wieńce: belki i podciągi żelbetowe, e) belki: zbrojenie elementów budynku-pręty gładki oraz żebrowane, f) nadproża: żelbetowe, g) strop o powierzchni 310,035 m2, h) sufity podwieszane: kasetonowe z płyt z wełny szklanej - 36,898 m2 oraz z wełny drzewnej - 144,930 m2, i) podkonstrukcja pod centralę wentylacyjną, j) ściany zewnętrzne: płyty elewacyjne gr. 0,8cm - 456,641m2, membrana wiatroizolacyjna, izolacje, ściany z pustaków ceramicznych, tynki zwykłe - 308,166m2, kratka osłonowa, montaż kratek wentylacyjnych, k) ściany wewnętrzne: z pustaków ceramicznych - 143,683m2, l) malowanie: farbami lateksowymi, farbami zmywalnymi m) położenie płytek na ścianach: 112,312 m2, n) montaż fasady szklanej, okien, drzwi, o) podłogę z płytek gresowych naklejanych 100x50 cm - 208,382m2,. 2) Amfiteatr - 44,415 m2. 3) Pochylnia dla niepełnosprawnych- nawierzchnia z kostki granitowej. 4) Zagospodarowane terenu: nasadzenia wysokie, krzaczaste, obsianie trawników. 5) Chodnik z kostki brukowej betonowej gr.6cm, mineralna nawierzchnia dojść pieszych 145,07m2, 6) Ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych 67,5 szt., furtka - 1kpl, montaż bramy elektrycznie rozsuwanej - 1 kpl. 7) Prace pozostałe dotyczące ww. zakresów: a) branża elektryczna - instalacje elektryczne, wewnętrzne linie zasilające, przebicia i przepusty, montaż koryt kablowych, montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych, oświetlenie awaryjne, montaż gniazd, instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze, instalacja odgromowa, instalacja teletechniczna, instalacja oświetlenia zewnętrznego, montaż wyłącznika PWP, zasilanie urządzeń wentylacji i wyposażenia kuchni, b) branża drogowa - wykonanie oznakowania, wytyczenie projektowanych nawierzchni, rozbiórka fragmentu istniejącego chodnika w ciągu ulicy Nowe Osiedle, korytowanie pod nawierzchnię, oczyszczenie, pogłębienie i profilowanie koryta drogowego, profilowanie i zagęszczenie podłoża, ułożenie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z bet.C12/15, wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdu i chodników, plantowanie terenu w obszarze robót, uporządkowanie terenu budowy, demontaż oznakowania wykonanego zgodnie z projektem organizacji ruchu, c) instalacje sanitarne zewnętrzne - wykonanie przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa, przyłącze gazowe. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór zawarto w załącznikach do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiary robót, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. Do zakresu zamówienia objętego nadzorem inwestorskim należą w szczególności: 1) analiza prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), dalej Prawo budowlane, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z Generalnym Wykonawcą (dalej GW); 2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu oraz przyjętych w nim rozwiązań - w imieniu Zamawiającego; 3) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz z przepisem art. 27 Prawa budowlanego; 4) wyegzekwowanie od GW robót budowlanych wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej; 5) wyegzekwowanie od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu i zaplecza budowy; 6) wyegzekwowanie od GW zapewnienia wykonania tymczasowego dojścia oraz grodzenia, wzdłuż prowadzonych prac oraz informowania mieszkańców o utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami; 7) wyegzekwowania od GW zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy oraz w jego otoczeniu zapewniając jednocześnie, w okresie prowadzenia robót, jak i w okresie wstrzymania robót, możliwość dojazdu pojazdów asenizacyjnych, oraz wywóz odpadów z posesji, a także umożliwiając dojazd do posesji po zakończeniu prac w danym dniu; 8) wyegzekwowania od GW projektu organizacji ruchu; 9) wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej; 10) realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji; 11) kontrola umowy Zamawiającego z GW w zakresie wszelkich odstępstw w wykonywaniu robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót oraz zakończenia inwestycji; 12) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 13) obecność na terenie budowy inspektora-koordynatora lub inspektora go zastępującego, a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych - na bieżąco, w celu realizacji kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 14) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem; 15) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego; 16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad; 17) udzielanie odpowiedzi w terminie do 2 dni robocze na każdy wpis do dziennika budowy; 18) przybycie inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i GW robót objętych nadzorem, brak obecności inspektora nadzoru nie może powodować opóźnień w realizacji robót przez GW; 19) obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy; 20) informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego terminu wykonania robót; 21) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 22) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców; 23) w ramach pełnienia obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu umowy inspektor nadzoru budowlanego ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; b) żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 24) analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska; 25) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu przygotowanej w formie papierowej i/lub elektronicznej; przedmiotowa dokumentacja winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót; 26) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym; 27) ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 28) pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach: a) robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin, b) robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, c) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, d) gwarancyjnych - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych; 29) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 30) koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych i ich sprawdzenie pod względem merytorycznym i faktycznym oraz pisemna akceptacja ich kompletności; 31) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnych w ramach gwarancji udzielonej przez GW przy udziale Zamawiającego; 32) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów; 33) w razie stwierdzenia w trakcie odbiorów wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu; 34) obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego; 35) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 36) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 37) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 38) występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu; 39) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji; 40) opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie; 41) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji; 42) zachowanie poufności informacji; 43) kontrola kosztów inwestycji: a) analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, b) analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń, c) kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z GW, w terminie do 7 dni, d) obliczanie wysokości kar umownych dla GW wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania, e) ustalanie podstaw i wysokości obniżenia wynagrodzenia GW z powodu obniżenia jakości robót, wraz z ich uzasadnieniem, f) wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego. 4. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania poleceń wykonania robót dodatkowych, z wyjątkiem przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenia środowiska. 5. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi, od dnia podpisania umowy do dnia upływu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót objętych pełnionym nadzorem inwestorskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA - KAZIMIERZ SYMKO"
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA - KAZIMIERZ SYMKO"
- Biuro Obsługi Budownictwa Kazimierz Symko, ul. Grunwaldzka 80/1, 60-311 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39907,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZERWONAK
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku
- Dostawa fabrycznie nowego robota koszącego gąsienicowego zdalnie sterowanego
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego (w branżach konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej) w podziale na 4 części.
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego "Rozbudowa DP 4356W na odc. od skrzyż. z ul. Zawadzką w msc. Zwierzyniec do przejazdu gospodarczego pod S8"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Brody oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Krynkach i Stykowie.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg wraz z odwodnieniem osiedla w obrębie ulic Piaskowa i Karmelowa w Piotrkowie Trybunalskim.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Broku - modernizacja instalacji AKPiA wraz z niezbędnym zakresem instalacji elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.