eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 27/2008 Nici chirurgiczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Krasnystaw: PN 27/2008 Nici chirurgiczne
Numer ogłoszenia: 230387 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, fax. 082 5764901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 27/2008 Nici chirurgiczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nici chirurgicznych, podzielony na 3 pakiety: szwy niewchłanialne, szwy wchłaniane oraz szwy specjalistyczne . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. 3. Wymagany termin ważności oferowanego produktu wynosi, co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy. 4. Dostawy cząstkowe maksymalnie w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia wyrażonego w formie telefonicznej, potwierdzone faksem. 5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia w części dotyczącej transportu produktów z magazynu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub dokumenty o treści odmiennej od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1). 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (Załącznik Nr 2). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3). 4. Oświadczenie, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Wypełniony Wzór umowy sprzedaży (Załącznik Nr 4). 6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 7. Koncesję lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 8. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu na terenie Polski, tj. zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności CE zgodnie z ustawą 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji i działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki. 10. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 11. Kopie stron materiałów informacyjnych, katalogów w języku polskim prezentujące oferowany asortyment. Dokumenty, o których mowa powyżej, wystawione w języku obcym, są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski, poświadczone przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie ul. M. Sobieskiego 4 B 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnynstawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szwy niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew skórny, monofilamentowy, poliamidowy. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 1 6/0 45 3/8 koła, 12 mm, odwrotnie tnąca 72 2 5/0 45 3/8 koła, 16 mm, odwrotnie tnąca 36 3 4/0 45** 3/8 koła, 16 mm, kosmetyczna 12 4 4/0 45* 3/8 koła, 19 mm, odwrornie tnąca 24 5 4/0 45 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 324 6 3/0 74 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 972 7 3/0 45 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 1656 8 3/0 45* 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 24 9 2/0 45 3/8 koła, 24 mm, odwrotnie tnąca 216 10 2/0 75 3/8 koła, 30 mm, odwrotnie tnąca 2016 11 0 100 1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiana 72 12 1 100 1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiana 72 Szew syntetyczny, pleciony, poliamidowy, pokrywany silikonem. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 13 3/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 1260 14 2/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 468 15 0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 108 16 1 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 72 17 2/0 7x75 podwiązki 36 18 0 7x75 podwiązki 144 Szew syntetyczny, monofilamentowy, polipropylenowy z dodatkiem substancji uplastyczniającej poly-ethylene-glicol. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 19 5/0 75 1/2 koła, 13 mm, 2x okragła 36 20 3/0 90 1/2 koła, 17 mm, 2x okragła 36 21 3/0 75 1/2 koła, 12 mm, 2x okragła 72 22 2/0 75 prosta, 60 mm, odwrotnie tnąca 180.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, z mieszniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego, zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. 80%, po 3 tyg. min30 %, czas wchłaniania 56-70 dni. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 1 8/0 30 3/8 koła, 6 mm, 2x szpatuła 24 2 4/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 36 3 3/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 648 4 3/0 75 1/2 koła, 37 mm, okrągła cienka 432 5 3/0 75 3/8 koła, 19 mm, odwrotnie tnąca 72 6 2/0 75 1/2 koła, 22 mm, okrągła cienka 36 7 2/0 75 1/2 koła, 26 mm, okrągła cienka 432 8 0 75 1/2 koła, 30 mm, okrągła cienka 936 9 1 75 1/2 koła, 37 mm, okrągła 2340 10 1 75 1/2 koła, 27 mm, okrągła pogrubiona 324 11 1 120 pętla 1/2 koła, 65 mm, okrągła 12 12 1 75 1/2 koła, 48 mm, odwrotnie tnąca 648 13 1 75 1/2 koła, 48 mm, okrągła 216 14 2 75 1/2 koła, 37 mm, okrągła 684 15 2/0 150 podwiązka 72 16 0 150 podwiązka 36 17 1 150 podwiązka 36 Szew syntetyczny, monofilamentowy, szybkowchłanialny, niepowlekany, zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach min. 50-60 % pierwotnej siły, po 10 dniach min.20-30 %, czas wchłaniania 40-56 dni. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 18 4/0 75 1/2 koła, 22 mm, okrągła 36 19 3/0 75 1/2 koła, 22 mm, okrągła 36 Nici syntetyczne, jednowłóknowe, wchłanialne z mieszaniny glikolidu, trójmetylanu węgla i dioksanonu, z igłą, o okresie wchłaniania 90-110 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. min 75%, po 3 tyg. min 40%. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 20 2/0 75 1.2 koła, 27 mm, okrągła cienka 72.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szwy specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew naturalny, jedwabny, pleciony, niewchłanialny, powlekany. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 1 8/0 40-45 3/8 koła, 6-7 mm, 2x spatula 252 Szew monofilamentowy, nylonowy. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 2 10/0 30-35 1/2 koła, 5,5 mm, 2x spatula 252 Szew pleciony, wchłanialny, powlekany. Lp. Grubość nici Długość nici Rodzaj igły Ilość saszetek 3 6/0 40-45 1/4 koła, 6-8 mm, 2x spatula 168 4 7/0 30-45 3/8 koła, 6-7 mm, 2x spatula 72.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.