eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Wisznia Mała: SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA
Numer ogłoszenia: 230340 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym poszczególnymi uchwałami Rady Gminy Wisznia Mała, nr: a. VI/XVII/150/12 z dnia 28.03.2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Biskupice o nazwie MPZP BISKUPICE I-o pow. ok. 24,47ha b. VI/XVII/62/11 z dnia 20.04.2011r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Rogoż o nazwie MPZP ROGOŻ-o pow. ok. 289,83ha c VI/VIII/165/12 z dnia 23.05.2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Kryniczno i Malin o nazwie MPZP GAZOCIĄG - o pow. ok. 2,76ha 2. Istotne postanowienia dla wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Zadania nie wymagają sporządzenia wniosków o zgodę na wyłączenie gruntów rolnych i leśnych z produkcji rolnej i leśnej. 2.2.W ramach przedmiotu umowy określonego w pkt. 1 obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. Opracowanie dla każdego projektu MPZP - rysunku i tekstu uchwały wraz z załącznikami i uzasadnieniem, zgodnie z wymogami: a) ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z 2003r ze zm.) b) ustawy z dnia 03.10.2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227z 2008r ze zm) c) wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587 z 2003r ze zm) d) ustawy dnia z 7 maja 2010 o wspieraniu rozwoju usług telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675 ze zm) e) właściwych przepisów szczegółowych dotyczących: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawo geologiczne i górnicze, ustawy o drogach publicznych, ustawy o lasach, prawo budowlane i in. 2. Ponadto, w związku z realizacją umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do : a. dyspozycyjności na każdym etapie opracowywania planu, udziałuw spotkaniach i przedstawiania materiałów przed Komisją urbanistyczną Gminy, Radą Gminy oraz mieszkańcami; b. przygotowania materiałów do prezentacji na dyskusji publicznej oraz dla Rady Gminy, na które złożą się: projekt uchwały, załączniki, uzasadnienie- w wersji graficznej i opisowej na nośniku elektronicznymi w wersji papierowej; c. przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, w tym przyjmowania osób zainteresowanych i udzielania im informacji przez okres wymagany przepisami prawa w tym zakresie; d. prezentacji projektu planu miejscowego oraz uczestniczenia w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projektach rozwiązań; e. przygotowania w imieniu Zamawiającego projektów pism i dokumentów w celu uzyskania wszystkich koniecznych wniosków, opinii i uzgodnień, w tym zamieszczania obwieszczeń w prasie lokalnej; f. pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ewentualnych uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu; g. przygotowania wykazów i informacji graficznych dotyczących uwag wniesionych do projektów wyłożonych do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać uzasadnienie sposobu rozstrzygnięcia każdej z uwag; h. wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz.2g oraz zaprezentowanie Zamawiającemu projektu planu wraz z wykazem nieuwzględnionych uwag; i. ponownego uzgodnienia planu wraz z wprowadzeniem zmian wynikających z ponownych uzgodnień do projektu planu; j. przygotowania projektu planu do uchwalenia; k. opracowania graficznego materiałów wyjściowych i analiz; l. terminowego wykonania prac objętych umową zgodnie z harmonogramem. 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a. materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień - 1 egz. dla Zamawiającego + niezbędna dla danego opracowania ilość egz. do uzgodnień i opinii, b. materiały w celu wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, c. prognozę oddziaływania na środowisko do projektu planu - 2 egz. d. prognozę skutków finansowych do projektu planu - 2 egz. e. kompletny projekt planu miejscowego wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi, w tym: -tekst MPZP w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej wraz z pomniejszonymi rysunkami do skali , -2 komplety rysunków MPZP w skali 1:2000 w kolorze, w tym jeden egz. do prezentacji oraz 2 egz. w skali uzgodnionej z Zamawiającym , -rysunki i tekst w wersji elektronicznej na płycie CD w 2 egz., w formacie ustalonym przez Zamawiającego (pdf., jpg i in.), -analizy wniosków do MPZP w formie wykazu oraz wydruku na mapie ewidencyjnej, -opracowań graficznych pozostałych zagadnień w 1 egz., w tym analizę uwag, f. kompletną dokumentację formalno - prawną wraz ze zobowiązaniem do naniesienia poprawek lub wyjaśnień prawnych w przypadku wystąpienia nieprawidłowości , g. zestawienie powierzchni działek objętych planem z określeniem ich przeznaczenia - wg poniższej tabeli: Powierzchnia Łączna powierzchnia, dla których zmieniono przeznaczenie z: Łączna powierzchnia przeznaczenia terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego ogółem w tym na podstawie ustawy z 2003r gruntów rolniczych na cele nierolnicze gruntów leśnych na cele nieleśne zabudowy mieszkaniowej zabudowy usługowej użytkowanych rolniczo zabudowy techniczno-produkcyjnej zieleni i wód komunikacji infrastruktury technicznej ogółem w tym zabudowy wielorodzinnej ogółem w tym usług publicznych ha % (z dokładnościa do 0,1%) suma 5+7+9+10+11+12+13 =100% 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 3. Za treść merytoryczną i spełnienie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. 4. Koszt druku i powielania ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. dostarczenia Wykonawcy informacji o strukturze własnościowej gruntów, 2.udzielenia Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw, 3. wyrażania stanowiska Gminy wobec rozwiązań projektowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od ich przedstawienia, 4. dostarczenia wniosków, 5. dostarczenia niezbędnych map, 6. dostarczenia innych materiałów będących w posiadaniu Gminy niezbędnych do poprawnego przeprowadzenia procedury uchwalenia miejscowych planów. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy do wglądu : - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy , - założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną, gaz, - istniejące plany przestrzenne występujące w obszarze opracowywania projektu planu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj.: Gmina Wisznia Mała Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta: 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002. Na poleceniu przelewu należy umieścić dopisek: SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Wadium w formie poręczeń, gwarancji należy w oryginale oraz w kopii dołączyć do oferty. 7. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 3 Pzp Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1. Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a Pzp, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2.1 Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca opracował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym, w tym 1 planu obejmującego cały obręb miejscowości. 1.2.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3.1. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą: a. posiadającą aktualny wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) b. posiadają doświadczenie tj. pełniły funkcję głównego projektanta w wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm). 1.3.2 Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. sporządzony przez wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. c. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale 6 ust. 2 pkt b oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją /za zgodność z oryginałem/ pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej oraz jej podpisem; d. dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na mocy Prawa zamówień publicznych niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku: a. opóźnień pracy GKUA, b. niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu uzgodnień, c. pojawienia się uwag w fazie wyłożenia projektu do publicznego wglądu, d. zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy. 2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: a. wprowadzenia nowego podwykonawcy, b. rezygnacji podwykonawcy, c. zmiany wartości lub zakresu części przedmiotu zamówienia, wykonywanych przez podwykonawców, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy. W razie zaistnienia powyższej sytuacji Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany kluczowego personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a. śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, b. zastrzeżeń Zamawiającego do kompetencji ww. osób. W przypadku zmiany osoby wskazanej w ofercie przetargowej Wykonawcy jako osoby pozostające w dyspozycji Wykonawcy do realizacji zamówienia, Wykonawca ma obowiązek zastąpić tę osobę osobą posiadającą niemniejsze kwalifikacje niż kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w ramach ustanowionych w postępowaniu o zamówienie publiczne warunków udziału w tym postępowaniu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany przepisów prawa regulujących wykonanie niniejszej umowy, w szczególności następujących ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko lub innych, mających wpływ na poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, natomiast powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. 3.Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy, mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich, wyłącznie za zgodą Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała -parter pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała -parter pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.