Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Radom: Przetarg nieograniczony na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z przystawkami do obsługi parków
Numer ogłoszenia: 230314 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z przystawkami do obsługi parków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch samobieżnych urządzeń wielofunkcyjnych z osprzętem niezbędnym do obsługi parków oraz z możliwością instalacji specjalistycznych narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w SIWZ. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 EUR..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników 34.35.20.00 - Opony do pojazdów wysokowydajnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium: 3.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Poprzez posiadanie niezbędnego doświadczenia, Zamawiający rozumie wykonanie dostaw (co najmniej 1 dostawy dwóch urządzeń łącznie, bądź co najmniej 2 dostaw - w przypadku dostawy pojedynczego urządzenia), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, tj. dostawy urządzeń wielofunkcyjnych z co najmniej 2 dowolnymi przystawkami do obsługi parków z listy przedstawionej powyżej w pkt. III SIWZ. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o niezaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskanie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VIII SIWZ metodą spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych; 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1. 4. Wykaz wykonanych dostaw (co najmniej 1 dostawy dwóch urządzeń łącznie, bądź co najmniej 2 dostaw - w przypadku dostawy pojedynczego urządzenia), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, tj. dostawy urządzeń wielofunkcyjnych z przystawkami do obsługi parków z co najmniej 2 dowolnymi przystawkami do obsługi parków z listy przystawek przedstawionej powyżej, w pkt. III SIWZ. Za należycie wykonaną Zamawiający uzna dostawę zrealizowaną terminowo, zgodnie z warunkami wynikającymi z zawartej umowy. Dostawa przystawek, w ilości co najmniej 2 szt., winna być wymieniona w dokumentach składanych na potwierdzenie należytego wykonania dostawy. 1. 5. Folder informacyjny ze zdjęciami zawierający opis techniczny zaoferowanych urządzeń wraz z przystawkami. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1. 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; 1. 7. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 1. 8. Potwierdzenie wpłaty wadium - w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, bądź - w przypadku wadium wnoszonego w innej formie - odpowiedni dokument..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.ppp.pwpw.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl /Zamówienia publiczne /Dostawy /2008.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-600 Radom, w godzinach pracy Urzędu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sprawowanie nadzoru konserwatorskiego nad realizacją robót budowlano instalacyjnych,prac konserwatorskich oraz zagospodarowanie terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS
- "Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych, prac konserwatorskich oraz zagospodarowania terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS"
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych
- P.39.2025 Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów w ramach działalności Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika z osprzętem na potrzeby Gminy Milówka
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem do odśnieżania
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec
- "Zakup oprzyrządowania do renowacji boisk i czyszczenia bieżni kompatybilnego z ciągnikiem John Deere 3045 R"
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.