Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Łąck: Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącku
Numer ogłoszenia: 230312 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącku , ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 024 3841405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lack.bipgminy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Pojazd powinien posiadać niżej wymienione parametry: - Rok produkcji - nie starszy niż 1977 rok - Kolor - czerwony - silnik wysokoprężny, chłodzony powietrzem o pojemności do 9000 cm 3, o mocy 176 KM, - skrzynia biegów - 6 biegowa, manualna, - napęd 4x4 + blokada dyfra - kabina jednomodułowa - minimum 6 osobowa - ogrzewanie postojowe WEBASTO - przebieg do 18 000 km, - wspomaganie kierownicy - autopompa o wydajności 1600 l/min przy 8 barach - szybkie natarcie 40 metrów zakończone prądownicą - zbiornik na wodę 2500 litrów - zbiornik na środek pianotwórczy 200 litrów - zasysacz linowy - przenośny - szperacz pogorzeliskowy - sygnalizacja świetlna i dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego - narzędzia hydrauliczne zasilane silnikiem spalinowym (rozpieraki, nożyce) - gwarancja min 12 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.53.00 - Używane pojazdy transportowe 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu zamówień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego, tj. : wykonali w okresie ostatnich trzech lat minimum jedno zamówienie w zakresie dostawy porównywalnej z przedmiotem zamówienia udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: o min 12 miesięcy c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, - załącznik nr 2 do siwz c) oświadczenie wykonawcy , iż : - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych , - posiada uprawnienia niezbędne do wykonania robót stanowiących przedmiot przetargu , - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 3 do siwz Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty opatrzone formułą za zgodność z oryginałem i datą potwierdzenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łącku
ul. Gostynińska 2, 09 - 520 Łąck,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Łącku ul. Gostynińska 2, 09 - 520 Łąck,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany
- Dostawa samochodu pożarniczego z drabiną mechaniczną o wysokości ratowniczej 30 m
- "DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁĘCZYCACH"
- Zakup sprzętu ratowniczego w ramach zadania Wzmocnienie infrastruktury krytycznej dla bezpieczeństwa mieszkańców poprzez zakup wyposażenia - sprzętu ratowniczego dla OSP Racula
- Zakup lekkiego samochodu strażackiego uprzywilejowanego do przewozu 9 strażaków - ratowników oraz sprzętu dla jednostki OSP w Trzydniku Dużym
- Zakup pojazdu pożarniczego drabina strażacka dla OSP Książ Wlkp.
więcej: Używane pojazdy transportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.