Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Supraśl: ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACYJNYCH NA TERENIE MIASTA SUPRAŚL
Numer ogłoszenia: 230311 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, fax 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACYJNYCH NA TERENIE MIASTA SUPRAŚL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabiegi rehabilitacyjne - fizykoterapii: terapia polem elektromagnetycznym, elektoterapia, terapia ultradźwiękowa, kinezyterapia, termoterapia, światłolecznictwo
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 powyższej Ustawy. 2.Wyrażą zgodę na termin płatności równy 14 dni od daty dostarczenia rachunku- faktury za wykonane usługi, w przedziałach miesięcznych 3.Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi formularzami. 5. Posiadają niezbędne uprawnienia do prowadzenia działalności ( Rejestracja w Centrum Zdrowia Publicznego, aktualne zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego co do wymagań jakim mają odpowiadać lokale do prowadzenia działalności rehabilitacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 21 września 1992 w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej- Dz .U. Nr 74 poz. 366 z późn. zm. oraz Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.- między innymi przystosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia . 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 2,3. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np. 30 000 zł (odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia) każde, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się minimum jednym zamówieniem) Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, pokój nr 10 ul. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, pokój nr 10 ul. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sicienku w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
- Przeprowadzenia usług społecznych w ramach projektu "CUS" - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze- rehabilitacja
- Przeprowadzenie zajęć polegających na wieloaspektowej i kompleksowej pomocy niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie
- "Świadczenie usług terapeutycznych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy"
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





