Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Lisięcice: DOSTAWA WĘGLA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (BOBOLUSZKI)
Numer ogłoszenia: 230301 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie , Klisino 100, 48-118 Lisięcice, woj. opolskie, tel. 077 4857593, fax. 077 4857594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: NIE DOTYCZY.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘGLA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (BOBOLUSZKI).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WĘGLA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (BOBOLUSZKI) Węgiel orzech ok. 150 ton - wartość opałowa 27 000 kJ/kg, - uziarnienie 25-80 mm - popiół do 7%, - siarka do 0,8% Groszek EKO ok. 300 ton - wartość opałowa 27 000 kJ/kg, - uziarnienie 5-25 mm - popiół do 7%, - siarka do 0,8% Przewidywane dostawy: DPS Klisino ok. 300 ton (groszek) DPS Boboluszki ok. 150 ton (orzech) Opał należy dostarczyć własnym transportem, zgodnie z wcześniejszym zamówieniem do określonej placówki (Klisino, Boboluszki). Opał zamawiany jest w określonych jednorazowych ilościach: -zestaw duży (15-18 ton) dla DPS Klisino i Boboluszki Do każdej partii opału należy dołączyć certyfikat jakości określający wartość opałową oraz inne parametry..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy dopuszczeni do udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówienień publicznych ( Dz.U. 2004.19.177), a także spełniający warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy Załączony formularz ofertowy Zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatą podatku urzędzie skarbowym oraz składek na bezpiecznie zdrowotne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: NIE DOTYCZY.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
KLISINO 100
48-118 LISIĘCICE
LUB ZA POŚREDNICTWEM POCZTY.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 08:45, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE KLISINO 100 48-118 LISIĘCICE POK. NR 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików
- sukcesywny zakup paliwa i wodnego roztworu mocznika AdBlue (płyn AdBlue z dystrybutora) w syst. bezg. realiz. trans. przy użyciu kart pal. na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - cz.I
- Zakup paliw płynnych do pojazdów gminy Jastrzębia na rok 2026
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych w latach 2026 - 2027
- Dostawa (zakup w stacji Wykonawcy) paliw płynnych do samochodów, maszyn i urządzeń: 1 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - Baza w Piszu; 2 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - OD Nr 2 w Orzyszu.
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





