eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynUtrzymanie w ruchu sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Krotoszyn: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 230298 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax. 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.42.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicz-nych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dyspo-nują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwy-konawcom, a także podadzą nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. 8) Zaakceptują termin płatności : do 14 dni od daty wystawienia faktury. 9) Dysponują co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówie-nia. 10) Zaoferują gwarancję na zainstalowane części zamienne nie krótszą niż 6 miesięcy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie do-kumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Podpisana Część IV -wykaz sprzętu. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicz-nych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2004 r., Nr 19,poz. 177/z późn. zm. - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzy-staniem wzoru- załącznik nr 4 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wyko-nawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wyni-kają z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówie-nia. a) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 5 - wykaz narzędzi i urządzeń b) Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do.wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 - wykaz osób i podmiotów. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, (wymienione w załączniku nr 6) posiadają wymagane uprawnie-nia zgodne z rozporządzeniem MGPiPS z dnia 21 maja 2003 (Dz. U. Nr 129 poz. 1184 z 2003) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci , oraz uprawnienia do napraw urządzeń podlegających Urzędowi Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą o dozorze technicznym (Dz.U. 00.nr 122 poz. 1321) oraz aktami wykonawczymi. d) Oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik nr 7 oświadczenie o zakresie prac podwykonawców. 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i fi-nansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy , iż w przypadku wygrania przetargu nie później niż do dnia podpisania umowy ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości zamówienia. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa kon-sorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymagane w punktach 7.1)a),c) muszą być złożone przez każdy podmiot, pozostałe zaś dokumenty winny być złożone w imieniu wszystkich wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdropwotnej , ul. Młyńska 2 , 63-700 Krotoszyn , pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdropwotnej , ul. Młyńska 2 , 63-700 Krotoszyn , sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.