Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Rzeszów: Rozbiórka budynków i budowli wywłaszczonych pod budowę drogi ekspresowej S-19 w przebiegu autostrady A-4 w m. Nowa Wieś i Terliczka
Numer ogłoszenia: 230297 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax. 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków i budowli wywłaszczonych pod budowę drogi ekspresowej S-19 w przebiegu autostrady A-4 w m. Nowa Wieś i Terliczka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynków i budowli wywłaszczonych pod budowę drogi ekspresowej S-19 w przebiegu autostrady A-4 w miejscowości Nowa Wieś i Terliczka składającej się z zadań: 1. Rozbiórka budynku mieszkalnego z częścią gospodarczą oraz ogrodzenia zlokalizowanego na działce nr 686/8 w m. Nowa Wieś gm. Trzebownisko. 2. Rozbiórka budynku mieszkalnego, budynku gospodarczo-składowego, altany, ogrodzenia zlokalizowanego na działce nr 169/2 w m. Terliczka gm. Trzebownisko.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki ogólne. 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt. 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 3.2.1 ogłoszenia. 1. Kierownik budowy: (1 osoba); Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót: 2 lata; Minimalne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy: ( 2 lata). Osoba wskazana na stanowiska Kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno budowlanymi lub odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku kierownika budowy, przy realizacji robót polegających na rozbiórce obiektów budowlanych. 2.1.1.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. 2.2.Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej: A.SPRZĘT 1.Żuraw samojezdny: (min.1 szt.) 2.Wyciągarki ręczne: (min.2 szt.) 3.Rusztowania systemowe: (min:1 szt.) 4.Młoty mechaniczne wyburzeniowe:( min:2 szt) 5.Łomy, kilofy, oskardy, młoty, łopaty, szufle, wiadra, taczki, piły do metalu i drewna: ( 4 kpl.) B.ŚRODKI TRANSPORTU 6.Samochód skrzyniowy: (min.2 szt) 2.2.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.2. 2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: 2 zadania o zakresie i złożoności rodzajowo porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz wartości nie mniejszej niż 30 tyś. PLN w ramach pojedynczego zadania, 2.3.1.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. 2.4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 3.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt.1. ogłoszenia, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt. 2 ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1.Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt .2.1. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2.2.Informację o sprzęcie i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. 3.2.3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 3.1.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.5.Dokumenty, o których mowa w pkt 3.3. i 3.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 3.1.2. 3.6.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3.7.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)oświadczenie wymienione w pkt 3.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt 3.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3.3. i 3.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt 3.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiajacego, można nabyć w GDDKiA Oddział w Reszowie
Rejon w Nisku
ul. Nowa 40
37-400 Nisko
- więcej informacji w IV.3.6) ogłoszenia..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Reszowie Rejon w Nisku ul. Nowa 40 37-400 Nisko pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiajacego, można nabyć w GDDKiA Oddział w Reszowie Rejon w Nisku ul. Nowa 40 37-400 Nisko lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 8,54zł. plus koszty przesyłki.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Numer postępowania: ZP/34/2025. Wykonanie oraz dostawa i montaż mebli biurowych, siedzisk oraz szaf metalowych do nowej siedziby Komisariatu Policji Rzeszów - Śródmieście
- Rozbudowa systemu parkingowego od strony zachodniej budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - PAKIET NR 4 i NR 5
- Remont ekranów przeciwolśnieniowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Sanok w km 11+316 - 11+426, obwodnica Brzozowa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynków magazynowych z rozbudową o wiatę śmietnikową
- "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1440G W ZAKRESIE PRZEBUDOWY UKŁADU DROGOWEGO UL. GEN. J. HALLERA I UL. 10 LUTEGO W PUCKU"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik gmina Pruchnik realizowanych w ramach PROW na lata 2014-2020 - ETAP IV
- "Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym", realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 - 1 edycja Funduszu Osiedlowego).
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Remont dróg gminnych transportu rolnego w msc. Słupiec gmina Szczucin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.