Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Wadowice: Elementy bezpieczeństwa drogowego w m. Stanisław Górny i Wysoka 2009
Numer ogłoszenia: 230286 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elementy bezpieczeństwa drogowego w m. Stanisław Górny i Wysoka 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elementów bezpieczeństwa drogowego przy drogach powiatowych: a) STANISŁAW GÓRNY-Czerna II -95,40 mb b) STANISŁAW GÓRNY- k/Szkoły -166,50 mb c) WYSOKA -334 mb Zakres prac łącznie: - Bezpiecznik drogowy z kostki betonowej gr. 6 cm -654,65 m2 - Bezpiecznik drogowy z kostki betonowej gr. 8 cm -87,00 m2 - Krawężnik betonowy na ławie betonowej -423,20 m - Obrzeże betonowe -362,20 m - Remont istniejących elementów odwodnienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -4 ustawy, a ponadto: - Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na n/w stanowiska: - Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej; Uwaga! Wymieniona osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia, przynależność do izby zawodowej oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. -Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że realizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały zrealizowane należycie. Minimum 3 roboty polegające na wykonaniu lub remoncie elementów bezpieczeństwa drogowego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda. Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Oświadczenie, o niezaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym oraz Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami ZUS i KRUS. Wykaz osób (Potencjał kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia . Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42) wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dla wymienionej osoby. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do formularza oferty. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 47 II p..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach - pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoby do kontaktów-Piotr Jagiełka, Filip Kaczyński.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa niezmotoryzowanych uczestników ruchu poprzez budowę i przebudowę tras pieszych i modernizację przejścia dla pieszych na terenie gminy Grodzisko Dolne
- Wymiana nawierzchni asfaltobetonowej ul. Stromej na nawierzchnię z cegły klinkierowej drogowej
- Przebudowa ul. Majkowskiej w Kaliszu na odc. od Węzła Przesiadkowego do Al. Wojska Polskiego polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów
- Budowa zatok autobusowych w ciągu DW 167 k/m Bukowo
- Rozbudowa ulicy Szlak Bursztynowy w zakresie budowy kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Prosną w rejonie mostu Św. Wojciecha w Kaliszu
- Odbudowa boiska sportowego przy internacie Zespołu Szkół Mechanicznych w Głubczycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





