Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Wińsko: Chwałkowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych
Numer ogłoszenia: 230238 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko , Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 071 3898186, fax. 071 3898366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Chwałkowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania drogi transportu rolnego o nawierzchni twardej w ciągu dróg gminnych, w granicach działek nr cz. 75 i 115, obręb Chwałkowice, gmina Wińsko, łączącej dwiema nitkami wieś Chwałkowice z drogą wojewódzką Wołów - Wińsko nr 338 i polami uprawnymi w kierunku wschodnim. Łączna długość wykonania drogi wynosi 0,425 km. Trasa projektowanej drogi generalnie będzie przebiegać po istniejącej działce gruntowej w granicach działek; -w działce nr 75, przekrój uliczny - dwustronny krawężnik betonowy od włączenia do ścieków, tj. w km 0+000 ÷ 0+008 wystający nad jezdnią 0,06 m i dalej - przekrój drogowy - z dwustronnymi, betonowymi, prefabrykowanymi, ściekami ulicznymi, o wymiarach 60x50x20, długości 127 strona prawa i 137,00 m strona lewa, w km 0+008 ÷ 0+130, na odcinku ścieku jezdnia ma daszkowaty przekrój, o spadkach 2%,szerokości 3,00 m od km 0+130 przekrój jezdni jest jednostronny i szerokości 3,50 m, o spadku 2%, z poboczami ziemnymi o szerokości od 0,80 ÷ 2,00 m do granicy działki. Wody opadowe na tym odcinku będą rozproszone powierzchniowo aż do istniejącego cieku. W km 0+161 jest betonowy przepust, o średnicy 600 mm i długości 5,00 m i należy go przedłużyć z każdej strony o 1,00 m oraz wykonać przyczółki szt.2 - w działce nr 115, przekrój pół uliczny, z lewej strony krawężnik wyniesiono nad nawierzchnię 12 cm, krawężnik z wyniesieniem 0,06 m zastosowano również wokół łezki stanowiącej obramowanie przydrożnego krzyża. Jezdnia o przekroju jednostronnym o 2% spadku w kierunku krawężnika przy którym zaprojektowano trzy kratki ściekowe w km 0+030, 0+075,0+123 odprowadzone do nowoprojektowanego kolektora burzowego z rur PCV o średnicy 300 mm i 400 mm średnicy 300 mm o długości 113,00 m w km od 0+000 do 0+113, po stronie lewej i przejście pod drogą w km 0 + 113 rurą o średnicy 400 o długości 7,00 m. Pobocze ziemne do granicy działki. W działce nr 115 z uwagi na bardzo nierówny bruk należy go rozebrać, długość 52,00 Nie przewiduje się zajmowania gruntów rolnych pod pas drogowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych) 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze - załącznik nr 3. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierający wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 4 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót z wykorzystaniem wzoru. 3. Wykaz niezbędnego wyposażenia do wykonania zamówienia - załącznik nr 5. 4. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy - załącznik nr 6. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wińsko pl. Wolności 2
56-160 Wińsko
pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wińsko pl. Wolności 2 56-160 Wińsko pokój nr 9 (sekrestariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





