Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Sieradz: Dostawa leków dla mieszkańców DPS
Numer ogłoszenia: 23021 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8279215, faks 043 8279215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip-dps.spsieradz.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla mieszkańców DPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków przepisywanych na recepty mieszkańcom DPS w Sieradzu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni oferenci, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz 1655 ze zm.) 2) złożą wraz z ofertą nastepujące dokumenty: - załącznik nr 1 - Wyliczenie ceny brutto dostawy - załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - kopię koncesji i ew. pełnomocnictwa do podpisywania ofert i umów dostawy. - zaświadczenie z własciwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z oplacaniem podatków, wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed datą otwarcia ofert, - zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed datą otwarcia ofert,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - kopię koncesji i ew. pełnomocnictwa do podpisywania ofert i umów dostawy. - zaświadczenie z własciwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z oplacaniem podatków, wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed datą otwarcia ofert, - zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed datą otwarcia ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-dps.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz pok. 029.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz pok. 030.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Remonty nawierzchni chodników i ulic w mieście Sieradz".
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Sieradzu oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2024
- Renowacja zbiornika wodnego w Bobrownikach
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych, drobiowych oraz tłuszczów zwierzęcych) dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu telewizji przemysłowej CCTV w obiekcie Sądu Rejonowego w Wieluniu, Wydział Zamiejscowy w Pajęcznie przy ul. Sienkiewicza 12, 98-330 Pajęczno
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- ZP-6-2024 - Dostawa produktów leczniczych, produktów farmaceutycznych i płynów dożylnych.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego dla UCZKIN. W podziale na 26 pakietów.
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- DOSTAWA LEKÓW 19
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.