Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Kraków: Dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie
Numer ogłoszenia: 230174 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących , ul. Tyniecka 6, 30-319 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 266-66-80, 696-035-256, fax. 0-12 266-86-22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.blind.krakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, podlegających wymianie na towary. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. Zamawiający chciałby zakupić bony o n/w nominałach: Nominał bonów towarowych Ilość szt. bonów towarowych Wartość bonów towarowych 10 zł. 42 420,00 zł 20 zł. 310 6 200,00 zł 50 zł. 115 5 750,00 zł 100 zł. 1164 116 400,00 zł Suma: 128 770,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.86.50.00 - 22.86.50.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 8. Opis warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy, jak też nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2) zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w § 7 niniejszej SIWZ. 3) zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, 4) złożą wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami; lub złożą ofertę odpowiadającą ich treści. 5) dołączą do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do formularza oferty. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek określonych w art. 89 Pzp. 7. Zamawiający może żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów zgodnie z art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Na dokumenty złożone przez Wykonawcę składają się następujące załączniki: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 4) parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia; 5) wykaz i liczbę punktów sprzedaży na terenie województwa małopolskiego, w których mogą być realizowane bony dostarczone przez Wykonawcę. 2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów : 1) Dokumentacja składana przez Wykonawcę winna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i załączniki, 2) Formularz oferty - zał. nr 2 oraz załączone do niego oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, 3) jeżeli w/w dokumenty zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu stwierdzającego umocowanie prawne przedstawiciela, 4) dokument wymieniony w § 9 ust. 1 pkt 1 może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak podpisu wraz z pieczątką imienną i pieczątką firmową) spowoduje odrzucenie oferty i wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Liczba pkt handl. z wył. pkt sprzedaży o charakterze stoisk na halach targowych oraz kiosków ruchu dostępnych na terenie województwa małopolskiego - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blind.krakow.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, 30-319 KRAKÓW, ul. Tyniecka 6,
tel. (012)266 66 80.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: nie dotyczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 94/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa cateringowa podczas wydarzenia pn.: "I Sympozjum Edukacji Globalnej Global Inspirations in early childhood education Międzynarodowe inspiracje w edukacji małego dziecka"
- Usługa wykonania powłoki ochronnej wewnętrznej części zbiornika wody zasilającej kotły znajdujące się na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji rozbudowy/przebudowy ul. Na Błonie w celu budowy chodnika wraz z analizą połączenia Bronowic i Woli Justowskiej w ramach zadania Program Budowy Chodników
- (DFP.271.151.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- DZP.271.24.2025 DOSTAWA AMBULANSU TYPU B
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.