eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do 10.05.2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Wrocław: Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do 10.05.2016 r.
Numer ogłoszenia: 230132 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 783-13-73, faks (0-71) 362-15-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dctk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do 10.05.2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów leczniczych w okresie od daty podpisania umowy do 10.05.2016 r. Zamawiający podzielił asortyment na 9 części/pakietów: albuminy, cytostatyki, immunoglobuliny do podania podskórnego, leki różne i inne. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimum 1 dostawę / dostawę jednorazową odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej: Nr pakietu Kwota w PLN Pakiet 1 - 17 600,00 zł, Pakiet 2 - 37 541,01 zł, Pakiet 3 - 71 500,00 zł, Pakiet 4 - 16 753,40 zł, Pakiet 5 - 18 480,30 zł, Pakiet 6 - 20 860,00 zł, Pakiet 7 - 13 648,30 zł, Pakiet 8 - 46 748,50 zł, Pakiet 9 - 19 845,00 zł, Suma - 262 976,51 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne z 6 września 2001r. (Dz.U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 ze zm.), spełnia określone przepisami wymagania zasadnicze, posiada aktualne świadectwa rejestracji i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada ważne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je do wglądu na wezwanie Zamawiającego - wzór w załączniku nr 2 - formularz oferty. 2. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada ważne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je do wglądu na wezwanie Zamawiającego - wzór w załączniku nr 2 - formularz oferty 3. Oświadczenie o zapewnieniu rejestrowanego monitoringu temperatury dostarczanych leków dla preparatów, dla których wymagane jest przechowywanie i transportowanie w temperaturze 2-8 st C i zobowiązuje się dostarczać wraz z dostawą tego preparatu rejestrowanego monitoringu (np.: wydruk, loger do odczytu) w czasie transportu w odstępach max 30 min. - wzór w załączniku nr 2 -formularz oferty. 4. Po wyborze ofert na życzenie Zamawiającego należy dostarczyć karty charakterystyki produktu leczniczego oraz inne dodatkowe dokumenty umożliwiające obiektywną ocenę ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99.00
  • 2 - Termin dostawy - 1.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany cen w następujących sytuacjach: a) w przypadku wzrostu urzędowych cen leków, stawek VAT na leki, stawek opłat celnych - zmiany te nie stanowią zmiany umowy, b) w przypadku zmiany ceny dokonanej przez producenta oraz gdy nie ma możliwości dostarczenia asortymentu objętego niniejszą umową od danego producenta/dystrybutora, w wyniku decyzji wydanej przez właściwe organy wstrzymującej produkcję i/lub dystrybucję lub producent niespodziewanie zakończył produkcję, Zamawiający dopuszcza zmianę dostarczanego produktu według zasad opisanych w § 3 ust. 11, 12. W takim przypadku zmiana ceny dostarczonego asortymentu, spowodowana zmianą producenta/dystrybutora może nastąpić za zgodą Zamawiającego po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających przyczynę niemożliwości dostarczenia asortymentu pierwotnie oferowanego oraz zmianę ceny - powyższa zmiana wymaga zachowania formy aneksu po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego i za jego zgodą. c) w przypadku obniżenia maksymalnej ceny zakupu produktów leczniczych dla Świadczeniodawcy w rozumieniu art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (zwanej dalej ustawą refundacyjną) poniżej ceny zawartej w umowie (zwanej dalej ceną umowną), cena umowna ulega obniżeniu do wysokości wynikającej z wprowadzonej urzędowo zmiany - powyższa zmiana nie wymaga zachowania formy aneksu, d) w przypadku umieszczenia produktu leczniczego objętego niniejszą umową na liście leków refundowanych dotychczas nią nie objętego, jego cena umowna może ulec zmianie na cenę nie wyższą niż wynikającą z art. 9 ust. 1 ustawy refundacyjnej - zmiana taka może się odbyć tylko po odpowiednim udokumentowaniu konieczności dokonania zmiany ceny oraz za zgodą Zamawiającego, e) cena leku wymienionego w Obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych w części dotyczącej leków dostępnych w ramach programu lekowego oraz dotyczącej leków stosowanych w ramach chemioterapii w całym zakresie zarejestrowanych wskazań i przeznaczeń oraz we wskazaniu określonym stanem klinicznym nie może być wyższa od wysokości limitu finansowania określonego dla tego leku w aktualnie obowiązującym w/w obwieszczeniu Ministra Zdrowia. W przypadku, gdy kolejnym Obwieszczeniem Ministra Zdrowia wysokość limitu finansowania danego produktu leczniczego ulega obniżeniu poniżej ceny umownej, cena musi zostać zmniejszona do wysokości limitu finansowania, a zmiana taka nie wymaga zachowania formy aneksu, f) w przypadku produktów leczniczych sprowadzanych z zagranicy na podstawie zgody ministra właściwego do spraw zdrowia, niezbędnych dla ratowania życia i zdrowia pacjenta dopuszcza się w sytuacjach uzasadnionych, niezależnych od Wykonawcy możliwość zmian ceny - w takiej sytuacji zmiana ceny musi być udokumentowana i winna zostać skalkulowana z uwzględnieniem udokumentowanych czynników mających wpływ na zmianę ceny. Zmiana taka może odbyć się tylko za zgodą Zamawiającego oraz po dostarczeniu właściwej dokumentacji. g) w przypadku, kiedy w powszechnej ofercie Wykonawcy, ceny przedmiotu zamówienia ustalone będą poniżej cen z niniejszej umowy, Wykonawca dla danego zamówienia ustali cenę niższą. h) w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów, strony uzgadniają, że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy lub leków równoważnych będą realizowane przez Wykonawcę w cenach niższych, uwzględniających promocję cenową. i) strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem proporcjonalności w stosunku do ustalonej umową ceny. 2. Zmiany cen, w przypadku zmiany ceny dokonanej przez producenta, nie mogą nastąpić częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie większej niż wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za okres poprzedniego kwartału ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny, pozycja - artykuły medyczno - farmaceutyczne. 3. Strony ustalają, że zmiany cen wymagają zmiany umowy w formie aneksu. Aneks nie jest wymagany w sytuacjach gdy umowa tak stanowi. Zmiany cen obowiązują od dnia ich wprowadzenia zgodnie z odpowiednim Dziennikiem Urzędowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dctk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DCTK z KBDSZ ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, III piętro, pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 11:00, miejsce: DCTK z KBDSZ ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, Sekretariat Dyrektora, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminum - dawka: 20% - worek 50 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CYTOSTATICUM, ANTILEUCAEMICUM: Asparginase, Hydroxycarbamid, Pegasparginasum.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMMUNOGLOBULINY DO PODANIA PODSKÓRNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CYTOSTATICA - Fludarabina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CYTOSTATICUM - Nelarabina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Calcium glucobionate - ampułki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CYTOSTATICA - Dacarbazinum, Vinblastin, Cladribine - roztwór do infuzji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BENDAMUSTYNA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.00
    • 2. Termin dostawy - 1.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.