eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawabudowa systemu teleinformatycznego obejmującego dostawę central telefonicznych wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz uruchomienie i przekazanie systemu do eksploatacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 23008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: budowa systemu teleinformatycznego obejmującego dostawę central telefonicznych wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz uruchomienie i przekazanie systemu do eksploatacji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: przedmiotu zamówienia: Mieczysław Wyszyński, w zakresie dotyczącej procedury przetargowej: Mariusz Goliszewski , ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0506 002 698, +48 22 6201021 w. 269, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria, pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa systemu teleinformatycznego obejmującego dostawę central telefonicznych wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz uruchomienie i przekazanie systemu do eksploatacji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa systemu teleinformatycznego obejmującego dostawę central telefonicznych wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz uruchomienie i przekazanie systemu do eksploatacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia potwierdzającego, że system zarządzania wykonawcy spełnia wymogi jakościowe w zakresie projektowania systemów telekomunikacyjnych lub teleinformatycznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne Oryginalny kod CPV: 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali Oryginalny kod CPV: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 32.55.10.00 - Kable telefoniczne i podobny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.10.00 - Kable telefoniczne i podobny sprzęt Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 50.90.00.00 - Usługi instalacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) Oryginalny kod CPV: 80.42.10.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa systemu teleinformatycznego obejmującego dostawę central telefonicznych wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz uruchomienie i przekazanie systemu do eksploatacji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1.1. Warunki ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1.1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 1.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). b) dysponowanie środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub/i zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 1.2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 1.2.1. a) ,b) ,c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.2.3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji jedna osobę pełniącą funkcję Kierownika projektu, która posiada wykształcenie wyższe telekomunikacyjne lub pięcioletnią praktykę w zawodzie telekomunikacyjnym lub informatycznym związanym z telekomunikacją i kierowała, co najmniej jednym projektem obejmującym budowę systemu telekomunikacyjnego. 1.2.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 1.2.3. 1.2.5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienia o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: wykonał minimum 1 zamówienia o wartości minimum 500.000,00 zł netto (słownie: pięćset tysięcy złotych), którego przedmiotem było wdrożenie systemu telekomunikacyjnego, przy czym ilość pracujących stanowisk telefonicznych w powyższym wdrożeniu wynosiła co najmniej 150 użytkowników lub licencji a w ramach wskazanego wdrożenia zainstalowano system posiadający 4 lokalizacje połączone ze sobą siecią. 1.2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.1.2.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia".Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 2.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 2.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2.1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 1.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.2.1. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.2.2. Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy - w wysokości nie mniejszej niż wymagana przez Zamawiającego - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2.3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.2.4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, opisu i nazwy przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 2.2.5. Informacje na temat osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika projektu zawierające dane potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego wraz z kopiami uprawnień i zaświadczeń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.4.2. Wykonawca powinien załączyć do oferty dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 2.4.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 2.4.4. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Ocena techniczna (%) 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ można otrzymać osobiście w kancelarii Zarządu Dróg Miejskich, 00-801 Warszawa ul. Chmielna 120 lub pocztą. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zdm.waw.pl. Opłata: 19 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie ZDM; Warszawa, ul. Chmielna 120, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:30, Warszawa, ul. Chmielna 120, pok. 311, Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: "ceny oferty brutto" oraz "kryterium oceny technicznej". W "kryterium oceny technicznej" ocena ofert zostanie dokonana na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych i funkcjonalnych do których zalicza się ilość modułów wyniesionych w systemie oraz ilość portów do jakiej można rozbudować system. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.