Ogłoszenie z dnia 2007-04-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa dwóch sztuk ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych z funkcją ratownictwa drogowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Województwa Mazowieckiego z siedzibą w Warszawie, do kontaktów: Stanisław Dębski, Piotr Równicki, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8257251 w. 223, 535, 222, fax 022 8252063, e-mail: jsobieski@mazowsze.straz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mazowsze.straz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie, Maciąg Dariusz, Rudaś Marek, ul. Strażacka 4, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. (0-25) 792 4998, e-mail: wegrow@mazowsze.straz.pl, www.kppsp.wegrow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch sztuk ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych z funkcją ratownictwa drogowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1.Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie, ul. Strażacka 4, 07-100 Węgrów; 2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku, ul. Daszyńskiego 19,06-100 Pułtusk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych z funkcją ratownictwa drogowego wg PN-EN 1846-1 S-2-3-8000-8/4000-1. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony i podpisany formularz - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr1 do SIWZ), 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr3 do SIWZ), 3.Aktualne świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą z homologacji na podwozia samochodów będących przedmiotem dostawy; 4.Certyfikat dopuszczający do stosowania w ochronie przeciwpożarowej oferowanych samochodów lub oświadczenie wykonawcy o uzyskaniu i dostarczeniu certyfikatu najpóźniej do dnia odbioru poszczególnych samochodów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 137 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.02.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium nalezy wnieść w wysokości 30 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.); 2.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006r. Nr 164, poz. 1163z późn. zm.); 3.Zaistnienie którejkolwiek z przesłanek nie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz którejkolwiek z przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., będzie skutkowało wykluczeniem danego wykonawcy z postępowania. 4.Zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) wykonawca musi przedstawić oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 6. Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 7. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 3) uzupełniony o wpisy w miejscach wykropkowanych i podpisany; 2.Dokument uprawniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2.2.nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości, 3.Dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym o którym mowa w pkt 2; 4.Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,dotyczący wykonawcy oraz wszystkich osób reprezentujących wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z poźn. zm.); 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Podpisane oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4); 7.Podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5); 8.Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9.Dowód wniesienia wadium; 10.Aktualne świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą z homologacji na podwozia samochodów będących przedmiotem dostawy; 11.Certyfikat dopuszczający do stosowania w ochronie przeciwpożarowej oferowanych samochodów lub oświadczenie wykonawcy o uzyskaniu i dostarczeniu certyfikatu najpóźniej do dnia odbioru poszczególnych samochodów. 12.Szczegółową specyfikację techniczną oferowanych samochodów - w której muszą być zawarte wymagania wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, a w szczególności wszystkie pkt. wymienione w wymaganiach minimalnych; 13.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 14.Wykaz dokumentów i informacji zawartych w ofercie objętych tajemnicą handlową o ile oferent przewiduje uznać informacje zawarte w ofercie jako objęte tajemnicą. Tajemnicą handlową nie mogą być objęte: - nazwa oraz adres wykonawcy, - cena oferty, - termin wykonania zamówienia, - okres gwarancji, - warunki płatności;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. parametry techniczno-użytkowe 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowsze.straz.pl ; www.kppsp.wegrow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 10:30, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie, ul. Strażacka 4, 07-100 Węgrów, woj.mazowieckie, I piętro, pok.świetlicy.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Dofinansowanie zakupu dwóch sztuk ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych z funkcją ratownictwa drogowego odbywa się w ramach Programu Sąsiedztwa Polska - Białoruś - Ukraina Interreg III/TACIE CBC 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania - do 25 października 2007r. dostawa jednej sztuki samochodu, a do dnia 25 lutego 2008r.dostawa drugiej sztuki samochodu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Piekary Śląskie
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczepanowie
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Porębie Spytkowskiej
- "Zakup 1 szt. samochodu typu PICUP z napędem 4x4 dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach w 2025 r."
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla OSP Jaszkowa Dolna
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





