Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Rawicz: Organizacja i przeprowadzenie obozu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku usytuowanym nad morzem dla niepełnosprawnych uczestników projektu Mogę-Potrafię-Teraz.
Numer ogłoszenia: 230062 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wały Jarosława Dąbrowskiego 2, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 546 43 33, faks 65 546 43 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatrawicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie obozu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku usytuowanym nad morzem dla niepełnosprawnych uczestników projektu Mogę-Potrafię-Teraz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie obozu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku usytuowanym nad morzem dla niepełnosprawnych uczestników projektu Mogę-Potrafię-Teraz. Miejsce wykonania usługi: teren województwa zachodniopomorskiego lub pomorskiego; ośrodek dostosowany do przyjmowania osób niepełnosprawnych, usytuowany w odległości max. 500 m od morza. Uczestnicy: 26 osób niepełnosprawnych, 18 kobiet i 8 mężczyzn. Czas trwania: 12 dni. Zajęcia organizowane w czasie trwania obozu: 1) warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Umiejętności Społecznych w wym. 25h na osobę, 2) indywidualne sesje doradczo-motywacyjne z psychologiem lub doradcą zawodowym w wym. 2h na osobę, 3) specjalistyczne i profilaktyczne badania lekarskie pod kątem możliwości zatrudnienia, 4) zabiegi rehabilitacyjne w wym. 10 zabiegów na osobę dostosowane do rodzaju i stopnia niepełnosprawności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt.III SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie posiadał wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS); Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 usług dotyczących zorganizowania szkolenia wyjazdowego (liczba uczestników szkolenia co najmniej 20 osób), zbliżonego tematycznie do przedmiot niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należyte wykonanie usług winno być potwierdzone referencjami); Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zakresu szkoleń i usług rehabilitacyjnych objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania usług w zakresie zabiegów rehabilitacyjnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą, jeżeli zajdzie jedna z poniższych okoliczności: - zmiany będą korzystne dla zamawiającego - zmiany niniejsze mogą dotyczyć w szczególności terminu i miejsca realizacji zamówienia, ilości uczestników szkolenia, osób prowadzących szkolenia i zabiegi rehabilitacyjne, terminu płatności. - konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie może być wykonane wedle pierwotnej treści.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatrawicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Wały Jarosława Dąbrowskiego 2, 63-900 Rawicz, pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Wały Jarosława Dąbrowskiego 2, 63-900 Rawicz, pok. 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Roboty stanowiące bieżącą konserwację łazienek w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Osieku.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5488P w m. Zielona Wieś w zakresie budowy chodnika - ETAP I.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Termomodernizacja budynku ZSZ w Rawiczu w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu wojew. lubelskiego w przedmiocie CUS wraz organizacją wizyty studyjnej do CUS.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- Usługa korepetycji z języka angielskiego i matematyki dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Glinojeck do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- "Kompleksowa organizacja i realizacja usług noclegowych, gastronomicznych oraz transportowych dla pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





