eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiOrganizacja i prowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych, kursu brukarza, kursu kroju i modelowania w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Mińsk Mazowiecki: Organizacja i prowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych, kursu brukarza, kursu kroju i modelowania w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie
Numer ogłoszenia: 230056 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 756 40 26, faks 25 756 40 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych, kursu brukarza, kursu kroju i modelowania w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 odrębnych części (zadań): Zadanie nr 1 1. Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych (140 godzin - przy czym 1 godz.=45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 10 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Celem kursu jest profesjonalne i kompleksowe przygotowanie do pracy w zawodzie Magazyniera oraz operatora wózka jezdniowego. Kurs powinien być ściśle ukierunkowany na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego zawodu objętego kursem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Program kursu powinien obejmować zapasy magazynowe, budowle magazynowe, technologie prac magazynowych, wyposażenie magazynu, organizację prac magazynowych, (logistyka magazynowa), zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowę wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, praktyczną naukę jazdy i manewrowania osprzętem wózków. Program modułu kierowca wózka jezdniowego pod względem merytorycznym musi być zatwierdzony przez jednostkę wyznaczoną do nadzoru przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz zakończyć się egzaminem zorganizowanym zgodnie z warunkami użytkowania programów. Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas kursu. Wykonawca może przedstawić autorski program kursu, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz oddając własne moduły tematyczne. Kurs kończy się egzaminem państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu kierowca operator wózka jezdniowego, w zakresie uprawnień do kierowania wózkami oraz uprawnień dotyczących bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych w wózkach (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Po zdaniu egzaminu uczestnik/uczestniczka otrzymują książeczkę operatora wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i opłacił dla uczestników/uczestniczki kursu badania lekarskie, (w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań do kierowania wózkiem jezdniowym) oraz psychologiczne, w celu uzyskania orzeczenia psychologicznego o braku przeciwwskazań do kierowania wózkiem jezdniowym. Koszt badań Wykonawca wlicza do ogólnego kosztu kursu. Zadanie nr 2 2. Kurs brukarza (100 godzin przy czym 1 godz. = 45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Tematyka kursu winna obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 1) Techniczne podstawy budownictwa, robot brukarskich, 2) Podstawy wiedzy o robotach drogowych, 3) Podstawy technologii robot brukarskich, 4) Rysunek zawodowy, 5) Wykonywanie robot drogowych z różnych materiałów, 6) Przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów z kamieni i kostek oraz płyt, 7) Zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu, 8) Technologie montażowe, 9) Rodzaje materiałów, narzędzi, sprzętów, maszyn (materiałoznawstwo), 10) Przepisy BHP, 11) Zajęcia praktyczne. Wykonawca przeprowadzi zajęcia praktyczne z kursantami/kursantkami obejmujące w szczególności: 1) wykonanie niezbędnych robot ziemnych i przygotowanie podłoża pod ułożenie betonowej kostki brukowej, 2) wykonanie nawierzchni dla ruchu pieszego i ruchu pojazdów powyżej 2,5 tony z betonowej kostki brukowej zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa tj. ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz.U. z 2010 r. nr.243 poz.1623) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. nr 43 poz.430). Zajęcia praktyczne muszą odbywać się pod nadzorem prowadzącego kurs, winny być wykonywane w ramach zajęć zgodnie z polskimi normami, sztuką budowlaną i przepisami BHP. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zapewni wszelkie materiały do wykonywania zajęć praktycznych i dostarczy na swój koszt na miejsce praktyk, teren na zajęcia praktyczne. Kurs kończy się egzaminem (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu Brukarza, (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i opłacił dla uczestników/uczestniczki kursu badania lekarskie (w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu). Koszt badań Wykonawca wlicza do ogólnego kosztu kursu. Zadanie nr 3 3. Kurs Kroju i Modelowania (45 godzin przy czym 1 godz. = 45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Program kursu powinien obejmować zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne niezbędne do pracy. Uczestnik posiada doświadczenie w szyciu. Kurs powinien obejmować zagadnienia związane ze zdejmowaniem miary, modelowanie różnych fasonów bluzek (rękawy: reglan, półreglan, kimono, rękawy fantazyjne), żakietów (jednorzędowy i dwurzędowy), spodni (klasyczne, dzwony, wąskie rozszerzane), sukienek, spódnic, przenoszenie zaszewek, modelowanie na figury nietypowe: pochyłe plecy, szerokie plecy, duże biusty, spadziste ramiona itp.). Kurs kończy się egzaminem (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zrealizowanego kursu (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Postanowienia dotyczące wszystkich części B. Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. C. Wykonawca ubezpiecza uczestników/uczestniczki kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze na kurs i z kursu. D. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom kursu każdego dnia zajęć serwisu kawowego w postaci: a) napojów gorących (min. 2 herbaty, 1 kawa), b) suszu konferencyjnego (ciasteczka, paluszki itp.), c) 1 litr napojów chłodzących, serwowanych w naczyniach jednorazowego użytku. E. Miejscem wykonywania usług będzie miasto Mińsk Mazowiecki lub inne miejsce w województwie mazowieckim posiadające bezpośrednie połączenie (PKP, PKS) relacji Mińsk Mazowiecki - miejsce wykonania usługi. Dojazd do miejsca kursu nie może przekraczać 2 godzin zegarowych ww. środkami transportu w jedną stronę. Miejsce przeprowadzenia szkolenia zapewnia Wykonawca, po jego stronie należy konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP. F. W trakcie kursu uczestnicy/uczestniczki otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy materiały szkoleniowe (skrypt i długopis). G. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą Kurs musi być zrealizowany wg. programu stanowiącego załącznik do oferty (wg. załącznika nr 11 do SIWZ) i musi zawierać wszelkie elementy wymienione w § 75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm) tj.: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. H. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników/uczestniczek kursu/kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę. I. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) podpisane Oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); b) dokument, wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający posiadanie przez tę instytucję wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzech usług szkoleniowych o tym samym lub zbliżonym zakresie tematycznym (właściwym dla każdego zadania). Przez usługę Zamawiający rozumie zrealizowanie grupowego szkolenia/kursu dla min. 5 osób bądź realizację usług dla 5 indywidualnych klientów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie wykazu wykonanych usług w wyżej opisanym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ) i załączonych do wykazu potwierdzeń należycie wykonanych usług (w postaci listów referencyjnych, zaświadczeń o przeprowadzeniu usług, umów z potwierdzeniem należytego wykonania usług, protokołów odbioru itp.). Przedłożone dokumenty muszą zawierać w szczególności datę wykonanej usługi oraz liczbę przeszkolonych osób. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego (załącznik nr 8 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zobowiązania do współpracy zawierającego oświadczenie osoby dot. jej wykształcenia i doświadczenia (załącznik nr 6 do SIWZ). W tabeli wymieniona zostanie kadra dydaktyczna legitymująca się wykształceniem uprawniającym do prowadzenia szkolenia/kursu tj. wykształceniem w zakresie zagadnień realizowanych w zamówieniu oraz doświadczeniem. Osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zadań o tematyce zbliżonej do przedstawionej w SIWZ (termin tematyka zbliżona oznacza, że prowadzone zajęcia zawierały co najmniej 2 tematy z tematów wyszczególnionych w rozdz. III SIWZ) i zrealizowała w tym okresie min. 3 usługi. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o braku podstaw o wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązanie do współpracy zawierające oświadczenie o wykształceniu i doświadczeniu (sporządzone według załącznika nr 6 do SIWZ); Informacje o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom (sporządzone według załącznika nr 7 do SIWZ) w sytuacji zlecenia zamówienia do załącznika należy dołączyć zobowiązanie o którym mowa w rozdziale XIII pkt 4 SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucji uczestniczącej w realizacji POKL (sporządzone według załącznika nr 10 do SIWZ); Program kursu (sporządzony według. załącznika do SIWZ nr 11).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników/uczestniczek, wynagrodzenie podlega odpowiedniemu zmniejszeniu lub podwyższeniu - Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie ilości osób, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o zmianie ilości osób. 2. w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia (szczególnie uzasadnione przypadki: zgon, choroba lub inna sytuacja losowa), pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych kwalifikacji - na wniosek Wykonawcy po uzasadnieniu i uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym i pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody. 3. w przypadku zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 4. w przypadku zmiany miejsca realizacji kursu, przy czym lokalizacja nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-minskmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Konstytucji 3 Maja 16 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Konstytucji 3 Maja 16 05-300 Mińsk Mazowiecki pok. 106 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Wsparcie na starcie współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych (140 godzin - przy czym 1 godz.=45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 10 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Celem kursu jest profesjonalne i kompleksowe przygotowanie do pracy w zawodzie Magazyniera oraz operatora wózka jezdniowego. Kurs powinien być ściśle ukierunkowany na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego zawodu objętego kursem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Program kursu powinien obejmować zapasy magazynowe, budowle magazynowe, technologie prac magazynowych, wyposażenie magazynu, organizację prac magazynowych, (logistyka magazynowa), zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowę wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, praktyczną naukę jazdy i manewrowania osprzętem wózków. Program modułu kierowca wózka jezdniowego pod względem merytorycznym musi być zatwierdzony przez jednostkę wyznaczoną do nadzoru przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz zakończyć się egzaminem zorganizowanym zgodnie z warunkami użytkowania programów. Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas kursu. Wykonawca może przedstawić autorski program kursu, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz oddając własne moduły tematyczne. Kurs kończy się egzaminem państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu kierowca operator wózka jezdniowego, w zakresie uprawnień do kierowania wózkami oraz uprawnień dotyczących bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych w wózkach (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Po zdaniu egzaminu uczestnik/uczestniczka otrzymują książeczkę operatora wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i opłacił dla uczestników/uczestniczki kursu badania lekarskie, (w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań do kierowania wózkiem jezdniowym) oraz psychologiczne, w celu uzyskania orzeczenia psychologicznego o braku przeciwwskazań do kierowania wózkiem jezdniowym. Koszt badań Wykonawca wlicza do ogólnego kosztu kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs brukarza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs brukarza (100 godzin przy czym 1 godz. = 45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Tematyka kursu winna obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 1) Techniczne podstawy budownictwa, robot brukarskich, 2) Podstawy wiedzy o robotach drogowych, 3) Podstawy technologii robot brukarskich, 4) Rysunek zawodowy, 5) Wykonywanie robot drogowych z różnych materiałów, 6) Przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów z kamieni i kostek oraz płyt, 7) Zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu, 8) Technologie montażowe, 9) Rodzaje materiałów, narzędzi, sprzętów, maszyn (materiałoznawstwo), 10) Przepisy BHP, 11) Zajęcia praktyczne. Wykonawca przeprowadzi zajęcia praktyczne z kursantami/kursantkami obejmujące w szczególności: 1) wykonanie niezbędnych robot ziemnych i przygotowanie podłoża pod ułożenie betonowej kostki brukowej, 2) wykonanie nawierzchni dla ruchu pieszego i ruchu pojazdów powyżej 2,5 tony z betonowej kostki brukowej zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa tj. ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz.U. z 2010 r. nr.243 poz.1623) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. nr 43 poz.430). Zajęcia praktyczne muszą odbywać się pod nadzorem prowadzącego kurs, winny być wykonywane w ramach zajęć zgodnie z polskimi normami, sztuką budowlaną i przepisami BHP. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zapewni wszelkie materiały do wykonywania zajęć praktycznych i dostarczy na swój koszt na miejsce praktyk, teren na zajęcia praktyczne. Kurs kończy się egzaminem (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu Brukarza, (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i opłacił dla uczestników/uczestniczki kursu badania lekarskie (w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu). Koszt badań Wykonawca wlicza do ogólnego kosztu kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs Kroju i Modelowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kroju i Modelowania (45 godzin przy czym 1 godz. = 45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Program kursu powinien obejmować zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne niezbędne do pracy. Uczestnik posiada doświadczenie w szyciu. Kurs powinien obejmować zagadnienia związane ze zdejmowaniem miary, modelowanie różnych fasonów bluzek (rękawy: reglan, półreglan, kimono, rękawy fantazyjne), żakietów (jednorzędowy i dwurzędowy), spodni (klasyczne, dzwony, wąskie rozszerzane), sukienek, spódnic, przenoszenie zaszewek, modelowanie na figury nietypowe: pochyłe plecy, szerokie plecy, duże biusty, spadziste ramiona itp.). Kurs kończy się egzaminem (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zrealizowanego kursu (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.