Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Wrocław: Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Lubaniu
Numer ogłoszenia: 230011 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Lubaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca prowadzenia i koordynowania prac przy zimowym utrzymaniu dróg w siedzibie Rejonu w Lubaniu oraz na Bazach Materiałowych w Bolesławcu i w Piechowicach , a także obsługa Unimoga i wirnika. Zakres prac obejmuje sezon zimowy 2008/2009 (od dnia 01.11.2008r. do dnia 15.04.2009r.). Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie obsady przez 24 godz. na dobę w dni wolne od pracy, pracownikami posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu dyżurów zimowego utrzymania dróg. Czas zatrudnienia dyżurnych i obsługi Unimoga i wirnika na poszczególnych Bazach Materiałowych będzie uzależniony od panujących warunków atmosferycznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.32.00.00 - 74.32.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował (tzn. rozpoczął i zakończył) przynajmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi prowadzenia dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych. b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . c) Wykonawca musi mieć do dyspozycji niżej wymienione osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone: - dyżurni - min 10 osób - operator Unimoga - min 2 osoby - operator wirnika - min 1 osoba Operator Unimoga musi posiadać uprawnienia do obsługi Wielozadaniowego Nośnika Osprzętów UNIMOG z osprzętem do zimowego utrzymania dróg. Operator wirnika musi posiadać uprawnienia do obsługi pługów wirnikowych. d) spełnienie warunków z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej, osoby ją tworzące załączają umowę spółki oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych c) Wykaz wykonanych (zakończonych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie d) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas realizacji usług objętych umową. W przypadku, gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu, Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenie, w którym zobowiąże się do kontynuacji ubezpieczenia. e) Informację na temat osób, które będą wykonywać powierzone im zadania wraz z kserokopią uprawnień do obsługi UNIMOGA i pługa wirnikowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon w Lubaniu ul.Kościuszki 26 59-800 Lubań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejon w Lubaniu ul.Kościuszki 26 59-800 Lubań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





