Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Gostynin: Informatyzacja Zakładu-zakup bazy danych i modułów oprogramowania dla części administracyjnej.
Numer ogłoszenia: 229997 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie , ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, fax. 024 2358090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja Zakładu-zakup bazy danych i modułów oprogramowania dla części administracyjnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Informatyzacja Zakładu - zakup bazy danych i modułów oprogramowania dla części administracyjnej tj: 1.Baza danych MS SQL Server 2005 lub równoważna 2.Moduły oprogramowania: - finanse i księgowość - majątek trwały -obrót towarowy - personel: zarządzanie kadrami, płace Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 55.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 7600 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą brać udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (DZ. u. z 2007r. Nr 223, poz.1655), i muszą spełniać warunki określone w SIWZ. Dokumenty potwierdzajace spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone są w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego albo właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późń. zm.) 5.Wykaz wykonanych dostaw oraz wdrożeń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 4 do SIWZ) Zamawiający wymaga wykazania, co najmniej 3 realizacji na rzecz placówek służby zdrowia, w tym 2 potwierdzonych referencjami. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami w zakresie pełnienia funkcji przy realizacji zadania oraz ich doświadczenia (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 5 do SIWZ) 7.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 8.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9.Dokumenty potwierdzające, że zaoferowana baza danych oraz moduły oprogramowania posiadają zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, atesty/certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6); 11. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 7); 12. Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu oraz wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 8). 13. Oświadczenie, iż Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w specyfikacji (załącznik nr 9)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Profesora Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień Publicznych pok. Nr 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Profesora Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień Publicznych pok. Nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA I OBSŁUGA INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- ZP/CZD/167/25 Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemów wirtualnych awatarów AI pełniących funkcję interaktywnych punktów recepcyjnych w 5 lokalizacjach na terenie IPCZD.
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Lubań"
- "Dostawa i montaż wodomierzy z modułami radiowymi wraz z oprogramowaniem"
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
więcej: Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





