Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Halinów: Dostawa używanej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 22998 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Halinowie , ul. 3-go Maja 8, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7604015, faks 022 7836905.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomunalny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko-ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Halinowie . 2. Minimalne parametry techniczne maszyny: - typ: koparko-ładowarki: kołowa, - rok produkcji: nie wcześniej niż 2007 rok, - przebieg: do 850 mth, - Silnik wysokoprężny o mocy min. 90-100 KM, - ciężar całkowity do 8 - 12t, - napęd hydrauliczny na 4 koła, - stan techniczny: dobry, - długość ramienia min. 6m, - maksymalna głębokość kopania min. 5,8 m, - ogumienie w stanie umożliwiającym min 1 rok eksploatacji, - wyposażenie: osprzęt ładowarki - łyżka pływająca o pojemności do 1 m3 wielofunkcyjna (możliwość spychania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania), dzielona, widły; osprzęt koparki z szybkim montażem - tył teleskop, szybkozłącze, łyżka skarpówka o szerokości min. 150 cm, łyżka o pojemności 0,6 i 0,4 m3. - kabina zamknięta i ogrzewana, - skrzynia biegów manualna, - układ kierowniczy - wspomaganie hydrauliczne, - wszystkie urządzenia sterowane z kabiny, - licznik motogodzin musi posiadać nienaruszone plomby, - aktualny przegląd techniczny, - maszyna oryginalna, kompletna, sprawna technicznie z wykasowanymi luzami na głównym ramieniu koparki, z usuniętymi wyciekami z jednostki napędowej, skrzyni biegów i hydrauliki, - pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych min. światła robocze, lusterka wsteczne, lampy ostrzegawcze, trójkąt odblaskowy, - wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, - dopuszczenie do ruchu po polskich drogach, - gwarancja min. 12 miesięcy, - możliwość serwisu w okresie gwarancji i przyjazd na miejsce do 3 dni od daty zgłoszenia, - możliwość serwisu pogwarancyjnego i przyjazd na miejsce do 14 dni od daty zgłoszenia, - dostawa do siedziby odbiorcy i szkolenie wyznaczonych pracowników na koszt dostawcy, - przed zakupem koparki zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pracy sprzętu przez wytypowanego operatora..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 PZP). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Liczba przepracowanych motogodzin - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Halinowie
05-074 Halinów
ul. 3-go Maja 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny w Halinowie 05-074 Halinów ul. 3-go Maja 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Łubnice"
- Dostawa koparko-ładowarki Gminie Szypliszki
- dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej z kabiną, osprzętem i najazdami aluminiowymi
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki" postępowanie II
- "Dostawa 2 szt. koparko - ładowarek na potrzeby MZDW w Warszawie." - nr postępowania 130/24
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.