Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Powidz: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer ogłoszenia: 229970 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 44 71, fax. 063 277 41 00, 2774111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.33blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie projektu (dwa egzemplarze o klauzuli Poufne); - instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz ppoż. w pomieszczeniach budynku nr 3, kompleks 4204 (magazyn środków chemicznych); - instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu z systemem kontroli dostępu w 2 pomieszczeniach budynku nr 92 kompleks 6015 (port lotniczy); - instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniu nr 34 budynku nr 330 kompleks 6015 (hangar techniczny); 2. dostawa sprzętu do wyżej wymienionych instalacji i ich montaż; 3. dostawa i wymiana zużytych w trakcie eksploatacji elementów telewizji przemysłowej na składzie paliw nr 4. 16 kamer zewnętrznych z zasilaczami i bateriami, 1 monitor LCD, 2 akumulatory 45 Ah, 1 UPS 1 kW, 2 sygnalizatory napadu typu GORKE; 4. wymiana drzwi wejściowych do budynku nr 3 kompleks4204 i do pomieszczenia nr 34 w budynku nr 330/6015 na stalowe klasy C; 5. uruchomienie sytemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu, o których mowa wyżej; 6. wykonanie i pozostawienie u Zamawiającego dokumentacji powykonawczej zainstalowanych systemów alarmowych oraz kontroli dostępu wraz z kodami instalatora, administratora oraz wydania Zamawiającemu deklaracji zgodności na klasę systemu alarmowego SA -4; 7. założenie rejestru zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej, okresowego wyłączania i wyposażania systemu alarmowego, książki kontroli i obsługi technicznej automatycznego urządzenia sygnalizacji poSarowej; 8. konserwację i serwisowanie przedmiotu umowy w okresie 24 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru; 9. przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji systemu alarmowego oraz przekazania wszelkich informacji niezbędnych dla zapewnienia bezawaryjnej pracy i bieżącej eksploatacji urządzeń; 10. dostarczenia i pozostawienia całości dokumentacji technicznej wraz z kodami instalatora, administratora u Zamawiającego, wydania deklaracji zgodności na klasę systemu alarmowego S.A. - 4; 11. zlecenie ma charakter niejawny o klauzuli POUFNE; 12. sygnalizacja zainstalowanego systemu alarmowego w budynku 3/4204 powinna być wyprowadzona do centrum nadzoru u oficera dyżurnego w budynku nr 18, i wartowni nr 6. (ok. 500 m kanałami kablowymi), a sygnalizacja systemu alarmowego w pomieszczeniu nr 34 budynku nr 330/6015 do centrum nadzoru w budynku nr 85 (wartownia SUFO, 0k. 2000m kanalizacją kablową) i wartowni nr 2. (ok. 800 m kanałami kablowymi); 13. centrale alarmowe powinny integrować podcentrale z wszystkimi strefami alarmowymi, z możliwością ich rozbudowy; 14. poszczególne stany systemu alarmowego powinny być zobrazowane na tablicy synoptycznej lub przedstawione na ekranie monitora; 15. system powinien być zasilany ze źródeł zasilania sieciowego, oraz urządzeń podtrzymujących sieć (UPS) lub z agregatów prądotwórczych . powinno ono zapewnić ciągłą pracę systemu w czasie nie krótszym niS 36 h, pokrywać pełne potrzeby energetyczne urządzeń pracujących w systemie; 16. urządzenia zasilające w przypadku awarii zasilania sieciowego samoczynnie powinny przełączać zasilanie z tego źródła na awaryjne bez zakłóceń pracy systemu oraz powinny sygnalizować w centrum nadzoru awarię zasilania podstawowego; 17. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24 msc. gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda złożenia wadium o wartości 3000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w części VI SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . b) Oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1.2 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ; c) Ważnej Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; w formie zabezpieczenia technicznego. d) Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zorganizowanego pionu ochrony z zatrudnionym pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym przez służby ochrony państwa, kancelarią tajną z zatrudnionym kierownikiem kancelarii tajnej oraz pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie pracy z dokumentacją niejawną dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; e) Wykazu wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN , tj. realizowanych w przedsiębiorstwach o szczególnym znaczeniu gospodarczo - obronnym, obiektach podlegających obowiązkowej ochronie lub w jednostkach wojskowych, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorców, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ f) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300.000 PLN; h) Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Należy przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i pozwoleń o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2 Części V SIWZ - wg załącznika nr 5 i) Oświadczenia, że Wykonawca ma do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia. j) Oświadczenia o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności, tj. nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym do informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes, w myśl obowiązujących przepisów: - ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych, - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku kodeks pracy art. 100 § 2 pkt. 4, - ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. o) Zaświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej w obiektach Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.33blot.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w zakresie procedury przetargowej p. Marlena Staszak - Migoń, Natalia
Krysztofiak tel.063 277-44-71;
- w zakresie przedmiotu zamówienia kpt. Józef KRYSTYJANC tel.063 277-4113,
kom. 504139923..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 09:30, miejsce: kancelaria jawna JW. 3293 Powidz, ul. Witkowska 8 62-430 Powidz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POWIDZ
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Komendy Joannitów w Grobnikach z przeznaczeniem na Dom Pracy Twórczej.
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i modernizacji budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Akademii Łomżyńskiej przy ul. Akademickiej 14 w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





