eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest obsługa Systemu Telefonii Stacjonarnej w centrali i w 30 jednostkach Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawyZP-DW-40/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest obsługa Systemu Telefonii Stacjonarnej w centrali i w 30 jednostkach Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-DW-40/13
Numer ogłoszenia: 229920 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest obsługa Systemu Telefonii Stacjonarnej w centrali i w 30 jednostkach Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-DW-40/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa Systemu Telefonii Stacjonarnej w centrali i w 30 jednostkach Urzędu Dozoru Technicznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 9 do SIWZ. 3. Miejsce wykonania zamówienia: zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, stanowiącym załącznik do umowy. 4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych 64.21.11.00 - Usługi telefonii lokalnej 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4) W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku, gdy zmiana zakresu usług wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty); 2) w przypadku, gdy zmiana zakresu usług wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty); 3) w przypadku zmiany podwykonawcy (jeśli był zgłoszony na etapie postępowania); 4) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 5) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego. Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka O nas > Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) ze strony internetowej Zamawiającego: www.udt.gov.pl - bezpłatnie, 2) odpłatnie - 13,00 zł za zaliczeniem pocztowym lub w kasie UDT + koszt przesyłki za pobraniem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) niniejszego Ogłoszenia podany został jako orientacyjny. Wymagwany termin realizacji zamówienia przez Zamawiającego -od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartość umowy z podatkiem VAT określonej w § 9 ust. 2 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.