eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Koszalin: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII
Numer ogłoszenia: 229896 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - igły do znieczulenia podpajęczego - 3750 szt. Zadanie nr 2 - igły do blokad splotów nerwowych - 270 szt. Zadanie nr 3 - rurki intubacyjne, rurki ustno-gardłowe, maski krtaniowe - 14115 szt. Zadanie nr 4 - rurki tracheostomijne jednorazowe - 370 szt. Zadanie nr 5 - maseczka twarzowa - wielorazowego użytku - 40 szt. Zadanie nr 6 - rurki dooskrzelowe - 8 szt. Zadanie nr 7 - zamknięty system do odsysania górnych dróg oddechowych - 100 szt. Zadanie nr 8 - drenaże klatki piersiowej - 29 szt. Zadanie nr 9 - worki do godzinowej zbiórki moczu - 200 szt. Zadanie nr 10 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 8100 szt. Zadanie nr 11 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne pediatryczne - 2000 szt. Zadanie nr 12 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne noworodkowe - 700 szt. Zadanie nr 13 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 400 szt. Zadanie nr 14 - przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 400 szt. Zadanie nr 15 - aparaty do pompy Abbott - 400 szt. Zadanie nr 16 - aparaty do pompy Braun - 825 szt. Zadanie nr 17 - regulator prędkości przepływu - 2500 szt. Zadanie nr 18 - kocyki dla dorosłych do aparatu Equator - 200 szt. Zadanie nr 19 - linie do podgrzewacza Hotline - 250 szt. Zadanie nr 20 - zestawy do kaniulacji dużych naczyń, zestawy do przezskórnego drenażu - 3600 szt. Zadanie nr 21 - zestawy do pomiaru ciśnienia - 600 szt. Zadanie nr 22 - obwody do respiratora Neftis - 120 szt. Zadanie nr 23 - obwody do aparatów do znieczulenia - 500 kpl. Zadanie nr 24 - obwody do respiratora (OIT) - 600 kpl. Zadanie nr 25 - konektor kątowy 90o - 300 szt. Zadanie nr 26 - elektrody do czasowej stymulacji serca - 50 szt. Zadanie nr 27 - przyrządy do żywienia dojelitowego - 1580 szt. Zadanie nr 28 - worki kolostomijne - 400 szt. Zadanie nr 29 - kraniki trójdrożne - 8800 szt. Zadanie nr 30 - dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 - 700 szt. Zadanie nr 31 - cewniki do odsysania, przedłużacze, zgłębniki - 157720 szt. Zadanie nr 32 - zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych, oraz łączonych zewnątrzoponowo-podpajęczych (CSE) - 1050 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o do puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 25G x 90 mm - 450 szt. 2) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 26G x 90 mm - 2500 szt. 3) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 27G x 90 mm - 450 szt. 4) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 26G x 130 mm - 50 szt. 5) igły do znieczulenia podpajęczego typu standard 25G x 90 mm - 100 szt. 6) igły do znieczulenia podpajęczego typu standard 26G x 90 mm - 100 szt. 7) igły do znieczulenia podpajęczego typu standard 22G x 90 mm- 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IGŁY DO BLOKAD SPLOTÓW NERWOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) igły do blokad splotów nerwowych i nerwów obwodowych przy użyciu stymulatora typu STIMUPLEX DIG RC 22G/50 mm - 250 szt. 2) igły do blokad splotów nerwowych i nerwów obwodowych przy użyciu stymulatora typu STIMUPLEX DIG RC 24G/100 mm - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE, RURKI USTNO-GARDŁOWE, MASKI KRTANIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) rurki z mankietem uszczelniającym 3,5 - 100 szt. 2) rurki z mankietem uszczelniającym 4,0 - 100 szt. 3) rurki z mankietem uszczelniającym 4,5 - 300 szt. 4) rurki z mankietem uszczelniającym 5,0 - 450 szt. 5) rurki z mankietem uszczelniającym 5,5 - 380 szt. 6) rurki z mankietem uszczelniającym 6,0 - 350 szt. 7) rurki z mankietem uszczelniającym 6,5 - 350 szt. 8) rurki z mankietem uszczelniającym 7,0 - 1200 szt. 9) rurki z mankietem uszczelniającym 7,5 - 1200 szt. 10) rurki z mankietem uszczelniającym 8,0 - 1300 szt. 11) rurki z mankietem uszczelniającym 8,5 - 400 szt. 12) rurki z mankietem uszczelniającym 9,0 - 50 szt. 13) rurki bez mankietu 2,0 - 100 szt. 14) rurki bez mankietu 2,5 - 100 szt. 15) rurki bez mankietu 3,0 - 100 szt. 16) rurki bez mankietu 3,5 - 100 szt. 17) rurki bez mankietu 4,0 - 100 szt. 18) rurki bez mankietu 4,5 - 100 szt. 19) rurki bez mankietu 5,0 - 300 szt. 20) rurki bez mankietu 5,5 - 100 szt. 21) rurki bez mankietu 7,0 - 100 szt. 22) Do podawania surfaktantu z drenem zintegrowanym - 120 szt. 23) rurki zbrojne 7,0 - 20 szt. 24) rurki zbrojne 8,0 - 50 szt. 25) rurki zbrojne 9,0 - 5 szt. 26) rurka ustno-gardłowa 2 - 1500 szt. 27) rurka ustno-gardłowa 3 - 3000 szt. 28) rurka ustno-gardłowa 4 - 2000 szt. 29) rurka nosowo-gardłowa 7 - 20 szt. 30) rurka nosowo-gardłowa 8 - 20 szt. 31) Maska krtaniowa 3 - 50 szt. 32) Maska krtaniowa 4 - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3,0 - 10 szt. 2 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3,5 - 20 szt. 3 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 4,0 - 20 szt. 4 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 4,5 - 10 szt. 5 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 6,0 - 10 szt. 6 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 7,0 - 10 szt. 7 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 8,0 - 10 szt. 8 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 9,0 - 10 szt. 9 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 10,0 - 10 szt. 10 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 5,0 - 10 szt. 11 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 5,5 - 10 szt. 12 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 7,0 - 20 szt. 13 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 7,5 - 40 szt. 14 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 8,0 - 50 szt. 15 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 8,5 - 50 szt. 16 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 9,0 - 30 szt. 17 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 9,5 - 20 szt. 18 ) Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 7,0 - 10 szt. 19 ) Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 8,0 - 10 szt. 20 ) Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 9,0 - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MASECZKA TWARZOWA - WIELORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Maseczka twarzowa średnia - 10 szt. 2 ) Maseczka twarzowa duża - 10 szt. 3 ) Maseczka do tlenoterapii z zaworem do regulacji ciśnienia mankietu maski - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RURKI DOOSKRZELOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Rurka dooskrzelowa prawa 37 - 2 szt. 2 ) Rurka dooskrzelowa prawa 39 - 2 szt. 3 ) Rurka dooskrzelowa lewa 37 - 2 szt. 4 ) Rurka dooskrzelowa lewa 39 - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) do rurek intubacyjnych 16 - 50 szt. 2 ) do rurek tracheostomijnych 14 - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DRENAŻE KLATKI PIERSIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Zestaw do drenażu klatki piersiowej min. 2500 ml - 5 szt. 2 ) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 12 szt. 3 ) Zestaw drenów do drenażu jednobutlowego - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: WORKI DO GODZINOWEJ ZBIÓRKI MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do godzinowej zbiórki moczu min. 2000 ml - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DLA DOROSŁYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 7 000 szt. 2 ) Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 600 szt. 3 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci z wejściem bocznym dla dorosłych - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE PEDIATRYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny - 1500 szt. 2 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny z wejściem bocznym - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE NOWORODKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, noworodkowy - 700 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DO RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH I INTUBACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny filtr do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PRZEPŁYWOWY NAWILŻACZ TLENU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda do tlenoterapii biernej- jałowa 500 ml - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: APARATY DO POMPY ABBOTT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do pompy infuzyjnej - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: APARATY DO POMPY BRAUN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Aparaty do pompy infuzyjnej - 750 szt. 2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 75 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: REGULATOR PRĘDKOŚCI PRZEPŁYWU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 2500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: KOCYK DLA DOROSŁYCH DO APARATU EQUATOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza koagulacyjnego jednorazowego użytku - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: LINIE DO PODGRZEWACZA HOTLINE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi jednorazowego użytku - 250 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ZESTAWY DO KANIULACJI DUŻYCH NACZYŃ, ZESTAWY DO PRZEZSKÓRNEGO DRENAŻU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- jednokanałowe 5F - 100 szt. 2 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- dwukanałowe 7F - 250 szt. 3 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe 6F i 7F - 700 szt. 4 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- czterokanałowe 8F lub 8.5F - 50 szt. 5 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe - z powłoką antybakteryjną 7F - 20 szt. 6 ) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony 6F, 9F - 200 szt. 7 ) Zestawy do drenażu przezskórnego- jednostopniowy 9F - 150 szt. 8 ) Przedłużacz do drenażu przezskórnego12F - 400 szt. 9 ) Dren do klatki piersiowej 50 cm - 120 szt. 10 ) Kateter do szynowania jelit 300 cm - 10 szt. 11 ) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna - 500 szt. 12 ) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna - 500 szt. 13 ) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-lock, przedłużacz 7 cm - 600 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: ZESTAWY DO POMIARU CIŚNIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomiaru ciśnienia - 600 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: OBWODY DO RESPIRATORA NEFTIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód pacjenta do respiratora- jednorazowego użytku - 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: OBWODY DO APARATÓW DO ZNIECZULENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulenia (2 rury min. 180 cm, 1 rura min. 90 cm, łącznik Y, łącznik prosty, worek oddechowy 2-3l) - 500 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: OBWODY DO RESPIRATORA (OIT).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy, jednorazowy do respiratorów ( 2 rury po 150 cm, trójnik Y z portami, złącze pacjenta 22M/15 F, złącze respiratora 22 Flex- 22 Flex) - 600 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: KONEKTOR KĄTOWY 90o.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konektor kątowy 90otypu Flex - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: ELEKTRODY DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca 6F, 7F - 20 szt. 2) Introduktor do wprowadzania elektrod 7F, 8F - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PRZYRZĄDY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przyrządy do żywienia typu PACK - 300 szt. 2) Przyrządy do żywienia do butelek - 1200 szt. 3) Zgłębnik poliuretanowy 10/130 - 40 szt. 4) Zgłębnik poliuretanowy 12/110-130 - 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: WORKI KOLOSTOMIJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki kolostomijne - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: KRANIKI TRÓJDROŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 10 cm - 500 szt. 2) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 20 cm - 25 cm - 300 szt. 3) Kranik trójdrożny - jednorazowego użytku -sterylny - 8000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: DRENY DO POMPY OBJĘTOŚCIOWEJ GRASEBY 3000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć -standard, filtr 200 mikr. - 50 szt. 2 ) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 50 szt. 3 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych w komplecie filtr do przetoczeń cytostatyków typu Paclitaxel. - 50 szt. 4 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 300 szt. 5 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 50 szt. 6 ) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków - 100 szt. 7 ) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: CEWNIKI DO ODSYSANIA, PRZEDŁUŻACZE, ZGŁĘBNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Cewniki do odsysania - Ch4 dł. do 600 mm - 300 szt. 2 ) Cewniki do odsysania - Ch6 dł. do 600 mm - 7 000 szt. 3 ) Cewniki do odsysania - Ch8 dł. do 600 mm - 10 000 szt. 4 ) Cewniki do odsysania - Ch10 dł. do 600 mm - 12 000 szt. 5 ) Cewniki do odsysania - Ch12 dł. do 600 mm - 10 000 szt. 6 ) Cewniki do odsysania - Ch14 dł. min. 600mm - 20 000 szt. 7 ) Cewniki do odsysania - Ch16 dł. min. 600mm - 20 000 szt. 8 ) Cewniki do odsysania - Ch18 dł. min. 600mm - 15 000 szt. 9 ) Cewniki do karmienia niemowląt z zatyczką jednorazowego użytku - Ch6 - 12 000 szt. 10 ) Cewniki do karmienia niemowląt z zatyczką jednorazowego użytku - Ch8 - 12 000 szt. 11 ) Cewniki do podawania tlenu przez nos (wąsy) jednorazowego użytku - 5 000 szt. 12 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK - dł. 0,90m - 100 szt. 13 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK - dł. 1,20m - 100 szt. 14 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK - dł. 1,50m - 30 000 szt. 15 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK bursztynowy - dł. 1,50m - 1000 szt. 16 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch8 - 20 szt. 17 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch10 - 50 szt. 18 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch12 dł. 800mm - 50 szt. 19 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch14 dł. 800mm - 800 szt. 20 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch16 dł. 800mm - 900 szt. 21 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch18 dł.1000mm - 900 szt. 22 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch20 dł.1000mm - 300 szt. 23 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch28 dł.1000mm - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ ZEWNĄTRZOPONOWYCH CIĄGŁYCH, ORAZ ŁĄCZONYCH ZEWNĄTRZOPONOWO-PODPAJĘCZYCH (CSE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego - 600 szt. 2) Filtry zewnątrzoponowe płaskie - 100 szt. 3) Systemy mocowania cewnika do skóry pacjenta - 150 szt. 4)Zestaw do łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.