eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa wyposażenia sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących w ramach rozbudowy posiadanej serwerowni oraz dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie 36/ZP/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Łódź: Dostawa wyposażenia sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących w ramach rozbudowy posiadanej serwerowni oraz dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie 36/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 229823 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191303 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących w ramach rozbudowy posiadanej serwerowni oraz dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie 36/ZP/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa wyposażenia sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących w ramach rozbudowy posiadanej serwerowni oraz dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie o rodzajach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2.Szczegółowy wykaz parametrów technicznych sprzętu komputerowego dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie znajduje się w załączniku 1C (Pakiet 1) do SIWZ. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących dla rozbudowy wyposażenia serwerowni znajduje się w załączniku 1C (Pakiet 2) do SIWZ. 3.Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1 - urządzenia komputerowe 4.Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia i elementy były nowe tzn. wyprodukowane nie dawniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem, nie mogą być: sprzętem odnowionym (refurbished), pochodzącym z recyklingu, używanym wcześniej w innych projektach, ani w jakiejkolwiek innej działalności. 5.Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 6.Do dostawy należy dołączyć wszystkie udostępnione przez producentów elementów dostawy instrukcje obsługi i specyfikacje techniczne w języku polskim lub angielskim w formie elektronicznej lub papierowej. 7.Zamawiający dopuszcza, by urządzenia i elementy były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń lub przygotowania do pracy zgodnie z wyspecyfikowanymi wymaganiami Zamawiającego oraz doposażenia w wymagane elementy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem. 8.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producentów na rynek polski, co oznacza, że będzie on sprzętem nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 9.Oferowane urządzenia i elementy w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji. 10.Wykonawca zapewnia, ze korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 11.Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokumenty wydane przez producentów sprzętu, poświadczające spełnienie przez dostarczany sprzęt wszystkich wyżej wymienionych wymagań. 12.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projektem umowy oraz zgodnie z ofertą. 13.W przypadku, gdy Zamawiający wskazuje w SIWZ na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów odnoszące się do przedmiotu dostawy, jednocześnie dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 29 ustawy Pzp. Zaproponowane produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, tzn. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych i funkcjonalności proponowanego sprzętu i oprogramowania. 14.Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 15.O ile wymagania szczegółowe nie specyfikują inaczej, na dostarczony sprzęt i usługi musi być udzielona minimum 36-cio miesięczna gwarancja. Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urządzeń, to jest by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. 16.Okres gwarancyjny oferowanego towaru : Zamawiający stawia następujące, wymienione poniżej warunki ogólne gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym, dotyczące zamówienia zrealizowanego przez Wykonawcę. Wymagania szczegółowe dotyczące gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym - o ile występują - określone są dla każdego elementu składowego dostawy w dziale B. MINIMALNE WYMAGANIA I PARAMETRY TECHNICZNE Załącznika 1 C SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w punkcie Gwarancja i naprawy w okresie gwarancyjnym. 16.1 Gwarancja musi obejmować: - dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania urządzenia, - dostęp online do możliwości zamawiania sprzętu, kontraktów serwisowych, informacji na temat produktów i serwisów, dokumentów technicznych, - dostęp do pomocy technicznej, - dostęp do usługi wymiany sprzętu w razie awarii (hardware replacement) (Pakiet 1) - dostęp do usługi wymiany sprzętu w razie awarii (hardware replacement) z czasem reakcji następnego dnia roboczego (NBD) (Pakiet 2 ) 16.2 Zamawiający wymaga, aby obsługa gwarancyjna świadczona była bezpośrednio przez producentów sprzętu. Oznacza to, że w razie niemożności wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiązań serwisowych, obsługę tych zobowiązań mógł bezzwłocznie przejąć producent. W takim przypadku Zamawiający wymaga zapewnienia wsparcia producenta umożliwiającego Zamawiającemu bezpośrednie zgłaszanie problemów technicznych w centrum pomocy technicznej producenta. 16.3 Serwis gwarancyjny świadczony ma być w miejscu instalacji sprzętu z czasem reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym ze strony Zamawiającego) nie przekraczającym 4 godzin (Pakiet 2). 16.4 Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę) dla wszystkich dostarczanych przez siebie rozwiązań. 16.5 W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż przewidziano w warunkach gwarancji czas na naprawę sprzętu, Zamawiający dopuszcza podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia problemu. 16.6 Zamawiający otrzyma dostęp do pomocy technicznej Wykonawcy (telefon, fax, e-mail lub WWW) w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją dostarczonych rozwiązań w godzinach pracy Zamawiającego oraz zostaną wyznaczone osoby do kontaktu z Zamawiającym z podaniem telefonu, nazwiska, adresu email. 16.7 Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy sprzętu Wykonawca przekazał Zamawiającemu pisemne potwierdzenia producentów sprzętu lub ich polskich przedstawicielstw, że sprzęt jest objęty wsparciem serwisowym producentów. 16.8 Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych awarii usterek i błędów. 16.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych dla dostarczonego sprzętu. 17.Zamawiający zastrzega sobie korzystanie z uprawnienia wynikającego z art. 579 KC to jest korzystania z rękojmi niezależnie od gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Dostawa sprzętu komputerowego dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intacto Sp. z o. o., ul.Brukowa 6/8 lok. 43a, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70450,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83101,26

  • Oferta z najniższą ceną: 83101,26 / Oferta z najwyższą ceną: 83101,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Dostawa sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących dla rozbudowy wyposażenia serwerowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intacto Sp. z o.o, ul.Brukowa 6/8 lok. 43a, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247751,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318774,18

  • Oferta z najniższą ceną: 318774,18 / Oferta z najwyższą ceną: 318774,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.