eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › BUDOWA PLACÓW ZABAW W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA PN.SPEŁNIAMY DZIECIECE MARZENIA - BUDOWA PLACÓW ZABAW W SOŁECTWIE GMINY RUDZINIEC

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Rudziniec: BUDOWA PLACÓW ZABAW W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA PN.: SPEŁNIAMY DZIECIECE MARZENIA - BUDOWA PLACÓW ZABAW W SOŁECTWIE GMINY RUDZINIEC
Numer ogłoszenia: 229805 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179515 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0324000 700, faks 032 4000 703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACÓW ZABAW W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA PN.: SPEŁNIAMY DZIECIECE MARZENIA - BUDOWA PLACÓW ZABAW W SOŁECTWIE GMINY RUDZINIEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabawowych w następujących miejscowościach na terenie Gminy Rudziniec: a) Bojszów b) Bycina c) Chechło d) Kleszczów e) Ligota Łabędzka f) Łącza g) Niekarmia h) Niewiesze i) Pławniowice j) Poniszowice k) Rudziniec l) Rzeczyce m) Słupsko n) Taciszów o) Widów 1.2. Budowę placów zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową dla każdego placu zabaw osobno, planami zagospodarowania terenu, przedmiarami robót budowlanych, a także zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. 1.3.Środki finansowe zamówienia w całości zabezpieczono w budżecie Gminy i uzyskano dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i Rozwój Wsi. 1.4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie do dnia zawarcia umowy opracował i przedstawił harmonogram rzeczowo-finansowy budowy placów zabaw uwzględniający wytyczne Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby budowy placów zabaw następowały etapami, tj. maksymalnie w pięciu miejscowościach równocześnie, następnie po zrealizowaniu etapu i obiorze przez Zamawiającego przystąpienie do kolejnego etapu. Każdy z etapów może składać się maksymalnie z pięciu miejscowości (placów zabaw). 1.5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnej współpracy z Zamawiającym. 1.6.Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z całym przedmiotem zamówienia wraz z dokumentacją przedstawioną w pkt 1.2. we własnym zakresie. 1.7.Wykonawca w szczególności jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji zadania i w jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzonej inwestycji, obowiązującymi przepisami administracyjnymi odnoszącymi się do bezpieczeństwa wokół terenu budowy. 1.8.Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy oraz jego specyfiki, braku możliwości dojazdu, poboru wody dla potrzeb zaplecza budowy itd., nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 1.9.Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), utrzymywanie porządku na terenie inwestycji oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, oraz zapewni właściwe oznakowanie placu budowy, zabezpieczenie istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji. 1.10.Wykonawca wykona i zamontuje na każdym placu zabaw tablice informacyjne wg wymagań Prawa Budowlanego oraz wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i Rozwój Wsi. Tablice będą informować o zakresie realizacji projektu i uzyskanym wsparciu z programu. Treść i forma tablicy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 1.11.Wykonawca udziela 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, w tym wykonane dostawy i montowane urządzenia zabawowe oraz roboty budowlane, licząc od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót. 1.12.W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w dokumentacji projektowej, planach zagospodarowania terenu, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w_w dokumentach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 447174.34 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: uzyskano dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i Rozwój Wsi..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Bilpol Kużaj Beata, Bil Józef Sp.j.,, ul. Sokoła 1, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 447174.34
  • Oferta z najniższą ceną: 447174.34 oferta z najwyższą ceną: 804110.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.