eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrawnikiPrzebudowa odcinka dróg gminnych nr 105722L i 105721L w miejscowości Siostrzytów, odcinek od km 0+000 do km 0+476.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Trawniki: Przebudowa odcinka dróg gminnych nr 105722L i 105721L w miejscowości Siostrzytów, odcinek od km 0+000 do km 0+476.
Numer ogłoszenia: 229779 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, woj. lubelskie, tel. 081 5856018, fax 081 5856018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawnikiug.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka dróg gminnych nr 105722L i 105721L w miejscowości Siostrzytów, odcinek od km 0+000 do km 0+476..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze. 2) Roboty ziemne. 3) Regulacja pionowa włazów kanałowych (zaworów wodociągowych). 4) Wykonanie podbudowy. 5) Wykonanie nawierzchni. 6) Roboty wykończeniowe. 7) Oznakowanie dróg, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Zgodnie z projektem wykonawczym i przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - do realizacji przedmiotu zamówienia, wykażą minimum 1 osobę - kierownika budowy z uprawnieniami branży budowlanej, specjalność drogowa (dołączyć ksero uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa); - posiadają rozkładarkę gąsienicową z elektronicznym sterowaniem, walec stalowy i ogumiony wibracyjny, równiarkę samobieżną oraz inne niezbędne maszyny i urządzenia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia o wartości 280 000,00 PLN - powyższe informacje zostaną potwierdzone w informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej: - wybudowali (przebudowali) 10 dróg o wartości 280 000,00 PLN każda lub 10 dróg długości min. 450 mb każda (nie bierzemy pod uwagę wykonanie samych chodników); potwierdzone stosownymi dokumentami; 6.Wpłacą wadium; 7.Zaakceptują warunki umowy przez podpisanie dołączonego wzoru umowy; 8.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie robót budowlanych o wysokości, co najmniej 300 000,00 PLN; 9.Akceptują warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. A do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Ofertę przetargową z podaną ceną za przedmiot zamówienia (brutto ze stawką podatku VAT) (wzór - zał. B do SIWZ). 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (wzór - zał. C do SIWZ). 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. D do SIWZ). 10) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy (wzór - zał. E do SIWZ). 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trawnikiug.bip.e-zeto.com/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego płacąc gotówką lub za zaliczeniem pocztowym Cena 40 zł. 21-044 Trawniki 605.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Trawniki 21-044 Trawniki 605 pokój nr 9 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.