To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Warszawa: Dostawa mebli gabinetowych i biurowych.
Numer ogłoszenia: 229752 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 202243 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083539, fax 022 6083189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli gabinetowych i biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych i biurowych. Meble gabinetowe: Poz. 1 biurko 1800 x 900 x 720 ÷ 760 mm - 20 szt., Poz. 2 pomocnik do biurka 1200 x 600 x 600 mm - 10 szt., Poz. 3 stół do biurka (dostawka) 1200x600x720÷760 mm - 10 szt., Poz. 4 kontener mobilny 450 ± 50 x 550±50 x 600 mm (przewidziany do ustawienia pod blatem biurka) - 20 szt., Poz. 5 szafa ubraniowa 800 x 400÷470 x 1900÷2100 mm - 10 szt., Poz. 6 stół konferencyjny 1800 x 900x720÷760 mm - 9 szt., Poz. 7 stół konferencyjny 2000 x 900x720÷760 mm - 1 szt., Poz. 8 szafka 800 x 400 x 1300÷1500 mm - 40 szt., Poz. 9 szafka z witryną 800 x 400 x 1300÷1500 mm - 20 szt., Poz. 10 regał otwarty 400 x 400 x 1300÷1500 mm - 20 szt., Poz. 11 stolik okolicznościowy 700 x 700 x 600÷700 mm - 10 szt., Poz. 12 krzesła - szerokość nie większa niż 500 mm - 82 szt., Poz. 13 fotel obrotowy gabinetowy - 20 szt. Meble biurowe: Poz. 14 biurko 1200 x 600 x 720÷760 mm - 10 szt., Poz. 15 łącznik 90° do biurka z pozycji 14 i stolika z poz. 16 - 10 szt., Poz. 16 stolik 1200 x 600 x 720÷760 mm - 10 szt., Poz. 17 kontener mobilny 450 ± 50 x 550±50 x 600 mm (przewidziany do ustawienia pod blatem biurka) - 10 szt., Poz. 18 kontener stacjonarny 450 ± 50 x 550±50 x 600 mm) - 10 szt., Poz. 19 szafka dwudrzwiowa 800 x 400÷470 x 720÷760 mm - 10 szt., Poz. 20 regał 400 x 400÷470 x 720÷760 mm - 10 szt., Poz. 21 szafa ubraniowa 800 x 400 - 470 x 1900 ÷ 2100 mm - 10 szt., Poz. 22 szafa z witryną 800 x 400 - 470 x 1900 ÷ 2100 mm - 10 szt., Poz. 23 szafa aktowa 800 x 400÷470 x 1900÷2100 mm - 10 szt., Poz. 24 stolik okolicznościowy 500 x 700 mm, h = 500÷600 mm - 7 szt., Poz. 25 fotel do stolika okolicznościowego o szer. 550÷600 mm-14 szt., Poz. 26 fotel obrotowy tapicerowany - 14 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 312400 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas Sp. z o.o., Al. Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 123309.00
- Oferta z najniższą ceną: 123309.00 / oferta z najwyższą ceną: 310750.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- "Modernizacja infrastruktury wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy jakości i dostępności świadczeń onkologicznych w Szpitalu Powiatowym im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Sp. z o. o."
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Wydziału Komunikacji w Markach przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 9B
- Dostawa mebli w ramach projektu Centrum IT i multimediów
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.