eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie - przygotowanie, dostarczanie i podanie posiłków dla uczestników zajęć Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Sączu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Nowy Sącz: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie - przygotowanie, dostarczanie i podanie posiłków dla uczestników zajęć Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 229744 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie - przygotowanie, dostarczanie i podanie posiłków dla uczestników zajęć Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Sączu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie zamówienia polegać będzie na sporządzeniu, dostarczeniu i wydawaniu gorących, pełnych dwudaniowych obiadów, zwanych dalej też posiłkami tj. łącznie przewidywanych jest około 17.640 obiadów, dla szacunkowej maksymalnej liczby 70 osób przez okres obowiązywania umowy. (Podana ilość będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej oraz ze względu na wyjazdy na urlop, pobyty w szpitalach i itp.) 2.Wymaga się od wykonawcy przygotowywania posiłków uwzględniając następujących diety: -lekkostrawną-4 osoby -cukrzycową-3 osoby -bezglutenową-1 osoba Zamawiający dopuszcza wystąpienie zmian ilości wymienionych diet lub wystąpienia innych diet wyżej nie wymienionych w przypadku specjalnych zaleceń lekarskich. Środowiskowy Dom Samopomocy o powyższym fakcie poinformuje wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem na podstawie pisemnego zlecenia. 3.Obiady powinny charakteryzować się następującymi cechami: Kaloryczność jednego obiadu ma wynosić nie mniej niż 775 kalorii, a jego gramatura ma wynosić nie mniej niż 1000 gram. 4.Obiady winny być pełnowartościowe pod względem odżywczym, różnorodne i sporządzone będą przez Wykonawcę zgodnie z zalecanymi dziennymi normami na energię i składniki odżywcze opracowane w Instytucie Żywności i Żywienia w Warszawie, 5.Temperatura posiłków w momencie przyjęcia dostawy powinna wyrosić: - dla potraw serwowanych na gorąco zupa napoje gorące - temp. nie niższą- niż 80 o C (+/-2oC) , II danie temp. nie niższa niż 70oC (+/-2oC), - dla potraw serwowanych na zimno; dodatków do II dania tj. surówek itp. wymagających przechowywania w warunkach chłodniczych - od 2oC do 8oC (+/-2oC), 6.Obiady wydawane będą od poniedziałku do piątku. W godzinach południowych ustalonych odrębnie w trybie roboczym. 7.Wykonawca będzie przygotował i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji (środków transportu) oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie w tym m.in. Ustawy z dnia 28 października 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) i innych w tym zakresie jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia; 8.Wykonawca dostarczy posiłki w odpowiednich atestowanych termosach, transportowych , po porcjowane - w naczyniach jednorazowych; 9.Wykonawca zapewni jednorazowe naczynia i sztućce niezbędne do spożywania posiłków oraz zajmuje się myciem i dezynfekcją wszystkich elementów niezbędnych do wykonania usługi; 10.Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek żywności na potrzeby kontroli sanitarno - epidemiologicznej. 11.Dodatkowo Wykonawca udostępni płatne posiłki pozostałym uczestnikom zajęć Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Sączu, którzy się o to zwrócą i chętnym osobom w ramach tzw. usług środowiskowych; 12.Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Sączu, ul. Nawojowska 159 lub miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie Nowego Sącza. 13.Wykonawcę obciążają koszty dostawy, podatki, ubezpieczenie oraz inne nie wymienione koszty. 14.Wykonawca obowiązany jest do odbierania zgłoszeń dotyczących ilość potrzebnych posiłków z podziałem na diety na dany dzień, zgłaszana będzie pisemnie, telefonicznie lub za pomocą fax-u przez wyznaczonego pracownika Środowiskowego Domu Samopomocy do godziny 10.00 dnia poprzedniego, a ewentualne korekty będą przedstawiane najpóźniej do godz. 8:30 dnia w którym posiłek będzie podawany. Na dzień przypadający po dniach wolnych posiłki zamawiane będą w dzień poprzedzający dni wolne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji i oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający żąda posiadania/dysponowania ważnej na dzień składania ofert decyzji lub zaświadczenia władzy sanitarnej, które powinny posiadać zapis pozwalający na stwierdzenie, że wykonujący usługę może prowadzić działalność w zakresie usług cateringowych tj. może produkować - przygotowywać posiłki, od surowca do produktu gotowego, dowozić posiłki dostosowanym do tego transportem np., samochodem dostawczym, podawać posiłki - dania obiadowe na w naczyniach wielokrotnego użycia lub w naczyniach jednorazowego użycia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności w tym: 1)Zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian wytycznych dotyczących realizacji zamówienia 2)zmiany miejsca wykonywania umowy 3)zmiany ilości wydawanych posiłków i wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia 4)zmiana zakresu rzeczowego lub wynagrodzenia w razie rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy i zmiana umowy w tym zakresie zmianą w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy 5)zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami 6)wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl/ lub http://www.nowysacz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Żywiecka 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.