Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Warszawa: REMONT SIEDZIBY RZĄDOWEGO CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA
Numer ogłoszenia: 229708 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa , ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6014682, fax. 0-22 628 95 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.mswia.gov.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SIEDZIBY RZĄDOWEGO CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I - polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie remontu pomieszczeń biurowych położonych w siedzibie Zamawiającego, obejmujących: a. roboty tynkarskie - naprawa; b.malowanie ścian i sufitów pomieszczeń biurowych; c.roboty posadzkarskie /wykładzinowe/ - wymiana; d.dostawa i wymiana drzwi do kancelarii tajnej na drzwi antywłamaniowe, posiadające certyfikat klasy 4 i C jako drzwi o zwiększonej odporności na włamanie, wg. europejskiej normy ENV 1627 oraz PN-90/B92270, wyposażone w zamek drzwiowy wielopunktowy i zamek drzwiowy dodatkowy oraz elektrozaczep do współdziałania z systemem kontroli dostępu. Drzwi mają być oznaczone tabliczką znamionową z określeniem klasy odporności oraz nr certyfikatu. Zadanie II - polegające na wybudowaniu dwóch ścian działowych aluminiowych o wymiarach około: szer. 2,25 m i wys. 3,10 m każda wraz z drzwiami wejściowymi jednoskrzydłowymi o wymiarach: szer. 1,10 m i wys. 2,10 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie obowiązuje wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: ZADANIE I (część VA SIWZ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. pln netto każda, 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ZADANIE II (część VB SIWZ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy roboty montażowe ścian działowych aluminiowych, o wartości nie mniejszej niż 30 tys. pln netto każda, 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.posiadają autoryzację producenta certyfikowanych elementów montażowych przegród i drzwi aluminiowych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V.A SIWZ ust. 1 lub części V.B ust. 1 SIWZ , Zamawiający żąda przedstawienia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V.A SIWZ ust. 2 i/lub V.B ust. 2, Zamawiający żąda przedstawienia: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikami nr 3A lub -i 3B; 2)wykazu osób - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 4A lub-i 4B do SIWZ, zawierającego informacje stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z załączeniem, odpowiednio dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia, 3.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V.A SIWZ ust. 3 lub-i części V.B SIWZ ust. 3, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia; 4.Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w części V.A SIWZ ust. 4 Zamawiający żąda dokumentu autoryzacji producenta certyfikowanych elementów montażowych przegród i drzwi aluminiowych - dla Zadania II. 5.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. U W A G A ! 1.Jeżeli Wykonawca składa ofertę do części postępowania p.n. Zadanie I zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa: w części VI SIWZ ust. 1 pkt 1 - 5, ust. 2 pkt 1 - załącznik 3A, ust. 2 pkt 2 - załącznik 4A, ust. 3, ust. 5. 2.Jeżeli Wykonawca składa ofertę do części postępowania p.n. Zadanie II zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa: w części VI SIWZ ust. 1 pkt 1 - 5, ust. 2 pkt 1 - załącznik 3B, ust. 2 pkt 2 - załącznik 4B, ust. 3, ust. 4, ust. 5. 3.Jeżeli Wykonawca składa ofertę do obu części postępowania p.n. Zadanie I oraz Zadanie II zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa: w części VI SIWZ ust. 1 pkt 1 - 5, ust. 2 pkt 1 - załącznik 3A oraz 3B, ust. 2 pkt 2 - załącznik 4A oraz 4B , ust. 3, ust. 4 ust. 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria ogólna Rządowego Centrum Bezpieczeństwa , Warszawa, ul. Stefana Batorego 5 pokój nr 206;.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 12:00, miejsce: kancelaria ogólna Rządowego Centrum Bezpieczeństwa , Warszawa, ul. Stefana Batorego 5 pokój nr 206;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1)Pan Jan Teleon - tel. 0 - 22 60 - 158 - 30; 2)Pan Adam Sawicki - 0 - 509 - 015 - 488. - drogą elektroniczną - adres; rcb.zamowienia@mswia.gov.pl - faksem - na numer: 0 - 22 60 - 158 - 31..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.