eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDOSTAWA MEBLI

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 22969

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bia³ystok: DOSTAWA MEBLI Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Politechnika Bia³ostocka, do kontaktów: Magdalena Markowska, ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, fax (085) 7469752, e-mail: zampubl@pb.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.pb.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Pañstwowa szko³a wy¿sza; Edukacja. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MEBLI. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : POLITECHNIKA BIA£OSTOCKA. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MEBLI WG ZA£. NR 2 DO SIWZ 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ UMOZLIWIENIA DOKONANIA OCENY OFERTA MUSI ZAWIERAC DOKUMENTY JAK W PKT. 6 SIWZ 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: POWY¯EJ 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 46

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O zamówienie mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z pó¼n. zm.), a w szczególno¶ci: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, okre¶lonej jako mo¿liwo¶æ dysponowania lub dostêpu do ¶rodków finansowych wystarczaj±cych do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzglêdnieniem zobowi±zañ z tytu³u realizacji innych zamówieñ, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5) udziel± co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objête zamówieniem, 6) zaoferuj± meble, posiadaj±ce odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, 7) zaakceptuj± warunki bezp³atnego serwisu gwarancyjnego: a) termin usuniêcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiaj±cego - w ci±gu 5 dni roboczych od pisemnego zg³oszenia przez zamawiaj±cego, b) je¿eli naprawa bêdzie trwaæ d³u¿ej ni¿ 10 dni roboczych, b±d¼ gdy 3 naprawy dotyczyæ bêd± tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasuj±cy do reszty wyposa¿enia, c) okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przed³u¿eniu o czas naprawy, d) okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego, e) zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, b±d¼ uchylania siê wykonawcy od obowi±zków ¶wiadczenia us³ug gwarancyjnych, 8) spe³niaj± wymagania okre¶lone ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i niniejsz± specyfikacj± oraz zaakceptuj± warunki realizacji zamówienia zawarte w Za³±czniku Nr 5 (wzór umowy). Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Oceny spe³nienia warunków zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê o¶wiadczeñ oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formu³y \spe³nia - nie spe³nia\. Niespe³nienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postêpowania i uznanie jego oferty za odrzucon±. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawcy powinni za³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê: 1) wype³niony \Formularz ofertowy\ (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 1), 2) wype³nion± \Specyfikacjê ofertow± zamówienia - \ (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik Nr 2), z odpowiednimi odno¶nikami wskazuj±cymi poszczególne meble w za³±czonych do oferty katalogach, prospektach, zdjêciach, rysunkach, itp.; odno¶niki powinny okre¶laæ: wygl±d mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawieraj±cym rodzaj materia³ów oraz akcesoriów u¿ytych do wykonania mebli (je¿eli nie ma takich danych w odno¶nikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotycz±ce zaoferowanych mebli, 3) katalogi, prospekty, zdjêcia, rysunki proponowanych mebli, 4) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. \Prawo zamówieñ publicznych\, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg za³±czonego wzoru druku - Za³±cznik nr 4), 6) o¶wiadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesiêcznej na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty), 7) o¶wiadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadaj±cych odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób z o¶wiadczeniem, ¿e odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty), 8) zobowi±zanie do zawarcia pisemnej umowy o tre¶ci przedstawionej w za³±czonym do specyfikacji wzorze (Za³±cznik Nr 5), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego (na druku Formularza oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 09:00, DZIA£ ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH, UL. ZWIERZYNIECKA 6 POK. 4, 15-333 BIA£YSTOK.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 17.04.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.