Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Krajenka: Przebudowa sanitariatów w Domu Strażaka w Krajence
Numer ogłoszenia: 22968 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka , ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sanitariatów w Domu Strażaka w Krajence.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń sanitarno higienicznych na parterze i piętrze w budynku Domu Strażaka w Krajence, przy istniejącej sali szkoleniowej. Zamówienie obejmuje wykonanie: na parterze toalety ogólnodostępnej o pow. 2,23 m2 i toalety dla osób niepełnosprawnych o pow. 5,04 m2, oraz na piętrze toalety ogólnodostępnej damskiej o pow. 9,98 m2 i toalety ogólnodostępnej męskiej o pow. 9,07 m2. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka ścian - rozbiórka okładzin - rozbiórka balustrad - rozbiórka instalacji i przyborów - demontaż stolarki drzwiowej b) roboty budowlane - zamurowania otworów - ścianki działowe gr. 6 i 12 cm murowane z gazobetonu - ułożenie nadproży - skrzydła drzwiowe wewnętrzne płytowe - zeskrobanie i zmycie starej farby - tynki zwykłe - okładziny ścienne ( glazura) - malowanie tynków wewnętrznych - posadzki z płytek wraz z warstwami izolacyjnymi - sufity podwieszone z płyt gipsowo - kartonowych - obudowa pionów instalacyjnych - roboty dekarskie związane z wyprowadzeniem ponad dach pionu kanalizacji sanitarnej c) roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne - instalacja kanalizacyjna z rur i kształtek PCV - instalacja wody zimnej z rur instalacyjnych miedzianych - instalacja ciepłej wody z rur instalacyjnych miedzianych - montaż armatury sanitarnej i przyborów - pion kanalizacyjny K1 d) roboty instalacyjne - wentylacja mechaniczna -kanały wentylacyjne - wentylatory kanałowe - wyrzutnie ścienne - czerpnie sufitowe e) roboty instalacyjne - centralne ogrzewanie -instalacja c.o. z rur miedzianych - zawory termoregulacyjne - grzejniki płytowe f) roboty instalacyjne elektryczne - rozdzielnia główna - instalacja oświetlenia - instalacja gniazd wtykowych - zasilanie wentylacji mechanicznej Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: - opis techniczny i rysunki do projektu Przebudowa sanitariatów przy sali szkoleniowej w domu strażaka w Krajence - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - Wypełnienie w trakcie realizacji umowy wszelkich obowiązków wynikających ze Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dotyczącej przedmiotu zamówienia - Zainstalowanie na własny koszt liczników zużycia wody , energii elektrycznej i ciepła oraz ponoszenie kosztów rozprowadzenia i zużycia wody, energii elektrycznej, ścieków oraz ciepła w okresie realizacji robót, aż do ich ostatecznego odbioru. - Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczeniowych i poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych - Zapewnienie objęcia funkcji kierownika budowy i kierowników robót w odpowiedniej specjalności - Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń i odbiorów oraz szkoleń personelu, w szczególności dotyczących poszczególnych systemów, urządzeń itd. - Przygotowanie oraz przekazanie Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia czynności odbiorowych pełnej dokumentacji odbiorowej ( wraz ze spisem zawartości ), w skład której ma wchodzić w szczególności - dokumentacja powykonawcza - oryginały protokółów badań i sprawdzeń - deklaracje zgodności na użyte materiały i wyroby budowlane - oświadczenie kierownika budowy i kierowników robót - szczegółowej instrukcje obsługi, eksploatacji oraz konserwacji zastosowanych urządzeń - inne dokumenty wynikające z prawa budowlanego i przepisów pokrewnych - Przeprowadzenie na koszt Wykonawcy szkoleń wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego i/lub użytkownika w zakresie obsługi technicznej, zasad użytkowania i konserwacji obiektu, systemów, urządzeń, instalacji itd. Szkolenia winny obejmować w szczególności wszystkie instalacje, systemy i zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia. Szkolenia obejmą niezbędną ilość osób i zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający informuje, że posiada dokumentację projektową oraz ostateczne pozwolenia na budowę, które zostaną przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty itp.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie obejmujące wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie budynku i obejmujących swym zakresem instalację wod-kan i elektryczną, o wartości robót min. 40 000 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli dysponuje lub będzie dysponował: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych; -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 40 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy, c) pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. Kosztorys na etapie sprawdzania ofert nie będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn lezących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, b) konieczność zastosowania innych materiałów, rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem prac; c) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 lita-b, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres trwania tych okoliczności. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na realizowane roboty strony w drodze aneksu do umowy, w oparciu o wykonaną inwentaryzację robót, ustalą wysokość wynagrodzenia brutto na pozostały do wykonania zakres robót zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką podatku VAT. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem), przez strony umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, sekretariat - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.