eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrajenkaPrzebudowa sanitariatów w Domu Strażaka w Krajence

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Krajenka: Przebudowa sanitariatów w Domu Strażaka w Krajence
Numer ogłoszenia: 22968 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka , ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sanitariatów w Domu Strażaka w Krajence.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń sanitarno higienicznych na parterze i piętrze w budynku Domu Strażaka w Krajence, przy istniejącej sali szkoleniowej. Zamówienie obejmuje wykonanie: na parterze toalety ogólnodostępnej o pow. 2,23 m2 i toalety dla osób niepełnosprawnych o pow. 5,04 m2, oraz na piętrze toalety ogólnodostępnej damskiej o pow. 9,98 m2 i toalety ogólnodostępnej męskiej o pow. 9,07 m2. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka ścian - rozbiórka okładzin - rozbiórka balustrad - rozbiórka instalacji i przyborów - demontaż stolarki drzwiowej b) roboty budowlane - zamurowania otworów - ścianki działowe gr. 6 i 12 cm murowane z gazobetonu - ułożenie nadproży - skrzydła drzwiowe wewnętrzne płytowe - zeskrobanie i zmycie starej farby - tynki zwykłe - okładziny ścienne ( glazura) - malowanie tynków wewnętrznych - posadzki z płytek wraz z warstwami izolacyjnymi - sufity podwieszone z płyt gipsowo - kartonowych - obudowa pionów instalacyjnych - roboty dekarskie związane z wyprowadzeniem ponad dach pionu kanalizacji sanitarnej c) roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne - instalacja kanalizacyjna z rur i kształtek PCV - instalacja wody zimnej z rur instalacyjnych miedzianych - instalacja ciepłej wody z rur instalacyjnych miedzianych - montaż armatury sanitarnej i przyborów - pion kanalizacyjny K1 d) roboty instalacyjne - wentylacja mechaniczna -kanały wentylacyjne - wentylatory kanałowe - wyrzutnie ścienne - czerpnie sufitowe e) roboty instalacyjne - centralne ogrzewanie -instalacja c.o. z rur miedzianych - zawory termoregulacyjne - grzejniki płytowe f) roboty instalacyjne elektryczne - rozdzielnia główna - instalacja oświetlenia - instalacja gniazd wtykowych - zasilanie wentylacji mechanicznej Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: - opis techniczny i rysunki do projektu Przebudowa sanitariatów przy sali szkoleniowej w domu strażaka w Krajence - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - Wypełnienie w trakcie realizacji umowy wszelkich obowiązków wynikających ze Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dotyczącej przedmiotu zamówienia - Zainstalowanie na własny koszt liczników zużycia wody , energii elektrycznej i ciepła oraz ponoszenie kosztów rozprowadzenia i zużycia wody, energii elektrycznej, ścieków oraz ciepła w okresie realizacji robót, aż do ich ostatecznego odbioru. - Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczeniowych i poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych - Zapewnienie objęcia funkcji kierownika budowy i kierowników robót w odpowiedniej specjalności - Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń i odbiorów oraz szkoleń personelu, w szczególności dotyczących poszczególnych systemów, urządzeń itd. - Przygotowanie oraz przekazanie Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia czynności odbiorowych pełnej dokumentacji odbiorowej ( wraz ze spisem zawartości ), w skład której ma wchodzić w szczególności - dokumentacja powykonawcza - oryginały protokółów badań i sprawdzeń - deklaracje zgodności na użyte materiały i wyroby budowlane - oświadczenie kierownika budowy i kierowników robót - szczegółowej instrukcje obsługi, eksploatacji oraz konserwacji zastosowanych urządzeń - inne dokumenty wynikające z prawa budowlanego i przepisów pokrewnych - Przeprowadzenie na koszt Wykonawcy szkoleń wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego i/lub użytkownika w zakresie obsługi technicznej, zasad użytkowania i konserwacji obiektu, systemów, urządzeń, instalacji itd. Szkolenia winny obejmować w szczególności wszystkie instalacje, systemy i zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia. Szkolenia obejmą niezbędną ilość osób i zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający informuje, że posiada dokumentację projektową oraz ostateczne pozwolenia na budowę, które zostaną przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty itp.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie obejmujące wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie budynku i obejmujących swym zakresem instalację wod-kan i elektryczną, o wartości robót min. 40 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli dysponuje lub będzie dysponował: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych; -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 40 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy, c) pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. Kosztorys na etapie sprawdzania ofert nie będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn lezących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, b) konieczność zastosowania innych materiałów, rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem prac; c) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 lita-b, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres trwania tych okoliczności. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na realizowane roboty strony w drodze aneksu do umowy, w oparciu o wykonaną inwentaryzację robót, ustalą wysokość wynagrodzenia brutto na pozostały do wykonania zakres robót zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką podatku VAT. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem), przez strony umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Krajence, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, sekretariat - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.