eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka WieśWykonanie otworu poszukiwawczego (studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby mieszkańców południowej części gminy w miejscowości Szyce, Gmina Wielka Wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Wielka Wieś: Wykonanie otworu poszukiwawczego (studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby mieszkańców południowej części gminy w miejscowości Szyce, Gmina Wielka Wieś
Numer ogłoszenia: 229654 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworu poszukiwawczego (studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby mieszkańców południowej części gminy w miejscowości Szyce, Gmina Wielka Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie otworu poszukiwawczego ( studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby mieszkańców południowej części gminy w miejscowości Szyce, Gmina Wielka Wieś 1. W skład zamówienia publicznego jak wyżej wchodzi: I. Roboty przygotowawcze w tym: - mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków 0,1 + 0,1 ha - wywóz na odległość do 2 km - mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża 1.200 m3 - podbudowy z kruszyw naturalnych lub łamanych 1.000 m2 II. Wykonanie otworu studziennego A Wiercenie, filtrowanie, pompowanie - wiercenie otworów kat. I - III O 508 - 457 mm 4 mb - wiercenie otworów kat. IV - VI O 290 - 244 mm 56 mb - montaż i zagospodarowanie placu wierceń 1otwór - demontaż zestawu i likwidacja placu wierceń 1 otwór - zamykanie wód przez iłowanie 25 mb - zabudowa filtra studziennego na głęb. 60 m - pompowanie próbne i oczyszczające 188 godz. - przerwy w ruchu 72 godz. - montaż i demontaż rurociągu O < 80 mm 30 mb 2. Nadzór geologiczny i dokumentacja w tym dokumentacja hydrogeologiczna i operat wodno-prawny B Prace związane z uzbrojeniem i przystosowaniem studni do pracy. - przygotowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz zgody na realizację przedsięwzięcia. - opracowanie raportu oddziaływania na środowisko - opracowanie operatu wodno-prawnego wraz z wnioskiem o wydanie i uzyskanie pozwolenia na wykonanie urządzenia wodnego i pobór wód podziemnych. - opracowanie i uzgodnienie projektu obudowy studni wg. Załącznika nr 9 zatwierdzonego projektu robot geologicznych. - wykonanie obudowy studni z kręgów O 2000mm - montaż pompy głębinowej, głowicy i okablowania 1 kpl. - wygrodzenie strefy ochrony bezpośredniej ujęcia wody ujęcia wody (ogrodzenie systemowe z gotowych elementów panelowych o wys. 1,50 m na podmurówce. Wymiary strefy ochrony 16 x 16 m = 64 mb wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłową i furtką wejściową. Zagospodarowanie terenu wewnątrz ogrodzenia (utwardzenie wjazdu + obsianie trawą) C Koszty związane z zakupem materiałów dla uzbrojenia studni. - zakup cementu i piasku, zakup rur pompowych, redukcji, zaworów, armatury, łączników, manometru, głowicy, elementów obudowy studni , włazu studziennego, wodomierza, kabla do pompy, kabla czujnika lustra wody, pompy głębinowej, prowadników przewodu pompowego oraz trawy do obsiewu. 2.Szczegółowy zakres robót został ujęty w przedmiarze robót, który jest załącznikiem do SIWZ. 3.Roboty należy wykonać zgodnie z projektem prac geologicznych oraz zaleceniami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały biedą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. UWAGA Odwiert będzie uważany za pozytywny jeżeli udokumentowane zasoby eksploatacyjne ujęcia przekroczą 50% wydajności przewidzianej w projekcie robót geologicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 42.55.11.00 - 42.55.11.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 5 tys. złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę studni wierconej o wartości minimum 150 tys. zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ma w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wymagane minimum potencjału technicznego to : urządzenie wiertnicze o minimalnym przelocie wiercenia do 100m.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że ma w dyspozycji kierownika budowy z uprawnieniami Urzędu Górniczego, średniego dozoru.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym między innymi: a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót b) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanego obiektu. c)wystąpienia konieczności wykonania robót nie przewidzianych. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) niezbędny do wprowadzenia zmian do projektu c) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę. . Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku braku pozytywnej opinii o przydatności wody do spożycia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, pok. 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.